اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 384 / نظرات: 0

به مناسبت هفته دولت/


كارمندان و بسيجيان نمونه سبزوار تقدير شدند


كارمندان و بسيجيان نمونه سبزوار تقدير شدند
 به مناسبت هفته دولت ، طي برگزاري آئيني از كارمندان نمونه دستگاه هاي اجرايي و بسيجيان نمونه سبزوار تقدير به عمل آمد. 
به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي در اين آئين اخلاص ، صداقت ، ولايت پذيري ، وظيفه شناسي و ابتكار و خلاقيت را از ويژگيهاي كارمند نمونه برشمرد.
' علي بروغني' افزود: بسيجيان علاوه بر اين ويژگي ها در مقابل تهديدات احتمالي همواره آماده بوده و از كساني هستند كه خود را آماده فدا كردن براي انقلاب و رهبري در خط مقدم داشتند.
وي ضمن گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر، شهيد رجايي را الگوي يك انسان مسلمان ، كشور مسلمان و دولت انقلابي و مكتبي برشمرد.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم خدمات نظام را مرهون كارمندان گمنام دانست و تجليل از شماري از آنها به مناسبت هفته دولت را حداقل كار براي قدرداني از كارمندان عنوان كرد.
' قاسم شعباني 'خاطر نشان كرد: در فتنه سال 88 با حضورهمين كارمندان ،بسيجيان ، نيروهاي نظامي ، انتظامي و ... وضعيت اين شهر 250 هزار نفري به گونه اي مديريت شد كه در كنار هوشياري مردم هيچ موردي اتفاق نيفتاد.
اين آئين با حضور معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي ، امام جمعه و نمايندگان سبزوار در مجلس شوراي اسلامي و شماري از مديران دستگاه هاي اجرايي ، قضايي ، نظامي و انتظامي اين شهرستان برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.