اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 مهر 1391 / کد مطلب: 3811 / نظرات: 0


پیگیری برگزاری جشنواره قرآن و ولایت در سبزوار



 دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار از پیگیری مصوبه این شورا درباره برگزاری جشنواره ( همایش) قرآن، ولایت و امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوار پیام به نقل از فارس،مجید عسکری اظهار‌ کرد: در ششمین نشست این شورا که به مناسبت دهه کرامت و در محل فرمانداری سبزوار برگزار شد دانشکده علوم قرآنی آمادگی خود را جهت برگزاری جشنواره قرآن، ولایت و امام رضا (ع) در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اعلام داشت، که این موضوع پس از تایید اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، در نامه‌ای به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال شد.
وی افزود: در صورت تایید این موضوع از سوی دبیرخانه جشنواره، شیوه نامه برگزاری این جشنواره‌ها توسط این دانشکده تدوین و در طول دهه کرامت سال‌های آینده اجرا می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته به همت دانشگاه حکیم سبزواری، نخستین جشنواره دانشجویی تک بازیگری رضوی به نحو احسن و با تایید مسئولان و دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در محل این دانشگاه برگزار شد و امید می‌رود با روند اعلام این گونه برنامه‌ها توسط دیگر دانشگاه‌ها، موسسات و نهادهای فرهنگی شهرستان، دیار سربداران بتواند حضور چشمگیری در بخش‌های اجرایی جشنواره بین‌المللی امام رضا‌ (ع) داشته باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.