اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 8 مهر 1391 / کد مطلب: 3810 / نظرات: 0


سبزوار نیازمند راه اندازی ایستگاه آتش نشانی جدید است



مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: این شهرستان با دارا بودن جمعیت 250 هزار نفری با کمبود ایستگاه آتش نشانی مواجه است و احداث ایستگاه جدید ضروری به نظر می رسد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرگزاری مهر علی اکبر ایزدی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: این سازمان با 85 نیروی امدادی عملیاتی در 4 ایستگاه در شهر سبزوار به شهروندان خدمات رسانی می کند.

وی افزود: بر اساس استانداردهای این بخش باید برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی احداث شود که شهر سبزوار با داشتن حدود250 هزار نفر جمعیت نیازمند احداث ایستگاه شماره 5 است.

وی اظهار کرد: مکان یابی برای احداث ایستگاه جدید باید در منطقه شرقی شهر سبزوار انجام گیرد.

ایزدی همچنین بر جابجایی ایستگاه شماره یک واقع در چهار راه آتش نشانی تاکید کرد و در ادامه افزود: شورای اسلامی شهر سبزوار موافقت خود را با این موضوع طی مصوبه ای اعلام کرده است و در صورت واگذاری زمینی حداقل به مساحت 3 هزار متر در بلوار آزادگان این ایستگاه منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان اداری سازمان از اقداماتی است که موافقت شهردار و هیات مدیره سازمان اخذ شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی در بخش دیگری تجربه و مسئولیت پذیری را از  بارزترین ویژگی های  امدادگران آتش نشان سبزوار عنوان کرد.

ایزدی کمبود تجهیزات انفرادی و فرسوده بودن ناوگان عملیاتی پیشرو را از مشکلات این سازمان دانست و اضافه کرد: با موافقت های انجام شده به زودی 2 دستگاه خودرو عملیاتی پیشرو به ناوگان اضافه خواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.