اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 8 مهر 1391 / کد مطلب: 3805 / نظرات: 0


آتش نشانان نمونه سبزوار تقدیر شدند


 آتش نشانان نمونه و تعدادی از بازنشستگان سازمان آتشنشانی سبزوار طی مراسمی همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) تجلیل شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت روز آتشنشانی و ایمنی شهرستان سبزوار جمعه شب با حضور مسئولین و خانواده های امداگران آتش نشان در تالار مجتمع دانشگاه آزاد برگزار شد از آتش نشانان نمونه و بازنشستگان این سازمان تجلیل شد.

شهردار سبزوار در این مراسم طی سخنانی گفت: مأموران آتش نشانی با تلاش وصف ناپذیر و با به خظر انداختن و نادیده گرفتن زندگی خود با تمام وجود برای نجات همنوعشان تلاش می کنند.

حسین مقصودی اظهار داشت: لحظاتی که درون هیچ کس آرام و قرار نیست مأموران آتش نشانی تلاش خود را برای عدم گسترش شعله های مرگ می کنند.

وی گفت: یکی از نیازهای سازمان آتش نشانی سبزوار مجهز شدن به نردبان هیدرولیکی است که به زودی برطرف خواهد شد.

مقصودی با بیان اینکه از سال گذشته این موضوع را پیگیری کرده ایم اضافه کرد: شورای اسلامی شهر نیز بر خریداری این وسیله تاکید کرده است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه سبزوار جزء شهرستان های متقاضی خرید نردبان در سازمان شهرداری های کشور است اظهار داشت: با توجه به بلند مرتبه سازی در سبزوار و ضرورت وجود نردبان هیدرولیکی مشکلی از سوی شهرداری و شورای شهر در این رابطه دخیل نیست.

وی تاکید کرد که در آینده نزدیک سازمان آتش نشانی سبزوار به این وسیله مجهز خواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.