اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 مهر 1391 / کد مطلب: 3794 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


جشن‌های دهه کرامت رضوی تعظیم شعائر اسلامی است



 امام جمعه سبزوار گفت: جشن‌هایی که در دهه کرامت رضوی توسط نهادهای فرهنگی ـ‌ مذهبی مختلف به ویژه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، جنبه تعظیم شعائر اسلامی را دارد.

به گزارش سبزواپیام به نقل از فارس حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی همچنین گفت: شعائر، مقدمه‌ای برای رساندن ما به حقیقت معنای دین هستند و سبب ایجاد تغییر و تحول اساسی در نوع نگرش ما نسبت به موضوع ولایت می‌شوند.

وی افزود: آستان قدس رضوی با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف، نقش مهمی در این راستا ایفا می‌کند که از جمله می‌توان به اعزام خدام رضوی در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) به دیگر شهرستان‌ها برای ایجاد شور و نشاط در برگزاری جشن‌های دهه کرامت، اشاره کرد.

ابراهیمی این گروه‌ها را سفیران نور و هدایت دانست و بیان کرد: هرچه جشن‌های دهه کرامت رضوی با شکوه‌تر برگزار شود، انسجام، وحدت و ترویج اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌های دهه کرامت رضوی سبب می‌شود مردم معرفت بیشتری نسبت به امامت و ولایت پیدا کنند.

امام جمعه سبزوار اضافه کرد: کارکنان آستان قدس رضوی که به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) خدمت می‌کنند، به‌نوعی برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ رضوی نیازمند برنامه‌ریزی جامع و کامل برای هرگروه از مخاطبان خاص است و این موضوع به دستیابی نتیجه مطلوب کمک زیادی می‌کند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.