اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 6 مهر 1391 / کد مطلب: 3791 / نظرات: 0


اتصال بقعه متبرکه امامزاده شعیب به کمربندی 40 میلیارد تومان نیاز دارد


شهرداری سبزوار : اتصال بقعه متبرکه امامزاده شعیب به کمربندی 40 میلیارد تومان نیاز دارد اتصال بقعه متبرکه امامزاده شعیب به کمربندی تهران - مشهد نیاز به عزم ملی و تشکیل کارگروه استانی دارد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: مهمترین اتفاق صورت گرفته در این خصوص تصویب این طرح در کمیسیون ماده 5 و واگذاری طرح به مشاور بوده که انجام شده ودر این مهم بایستی از زحمات استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان ذیربط تقدیر کرد .
 کاظم کرامت افزود: مرحله بعدی برای عملیاتی شده این طرح تشکیل کارگروه ملی و حداقل استانی می باشد چراکه اجرای این طرح که برای آن 40 میلیارد تومان نیاز می باشد در توان شهرداری و شورای اسلامی شهر و یا اداره کل اوقاف نمی باشد و عزم ملی را می طلبد.
وی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر این کارگروه تشکیل و مقدمات عملیاتی شدن آن آغاز شود تا شاهد توسعه این بقعه و منطقه جنوب سبزوار در تمامی ابعاد فرهنگی ، اقتصادی و مذهبی باشیم.
 مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این باره گفت: اجرای این طرح پیچیدگی ها و مسائل و مشکلات خاص خودش را به لحاظ املاک واقع شده در طرح و مسائل حقوقی و اجرایی دارد و ما فراتر از مقررات و تکالیفی که بر عهده داریم در این قضیه ورود پیدا کرده ایم .
حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: ما امیدواریم مسئولان شهرستان به خصوص شورای اسلامی و شهرداری که بیشترین سهم را در این طرح بزرگ دارند بطور جدی ورود پیدا کنند تا ما شاهد اجرای ان باشیم و بتوانیم خدمات خوبی را به زائران بارگاه رضوی که از این مسیر عبور می کنند ارائه کنیم .
 بقعه متبرکه امامزاده شعیب از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) در خیابان طبرسی در جنوب سبزوار واقع شده و همه ساله میزبان مسافران و زائران زیادی است. منبع: صبح سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.