اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 مهر 1391 / کد مطلب: 3787 / نظرات: 1

جانشین فرمانده سپاه قدس:


دفاع مقدس ثابت كرد مسلمانان بر اساس تكلیف دینی خود عمل می كنند


دفاع مقدس ثابت كرد مسلمانان بر اساس تكلیف دینی خود عمل می كنند
 جانشین فرمانده سپاه قدس در جمع دانش آموزان بسیجی سبزوار گفت: دفاع مقدس ثابت كرد مسلمانان بر اساس تكالیف دینی خود عمل می كنند و وقتی وارد عرصه می شوند در آن راه مستحكم و استوار هستند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سبزوار، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی افزود: كسانی كه اهل صراط مستقیم و پیروی از خط ولایت هستند هرچه فشار به آنان بیاید، پایشان نمی لرزد و در راهشان ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به كمك قدرت های استكباری به عراق گفت : روزی كه جنگ شروع شد دشمن با 14 لشگر پیاده و زرهی و مكانیزه به ما حمله كرد و روزی كه جنگ به پایان رسید به رغم تلفات سنگین و اسرای بسیار كه در جنگ با ایران متحمل شد، با كمك هایی كه كشورهای غربی و اعراب به صدام كرده بودند، 50 لشگر سازمان یافته كامل داشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: در جریان جنگ تحمیلی فقط اعراب منطقه 125میلیارد دلار به عراق كمك مالی كردند در حالی كه كل بودجه جنگ ایران به 30 میلیارد دلار هم نرسید.

وی اظهار داشت: با اینكه در آغاز جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی اوضاع خوبی نداشت و سپاه و بسیج هم هنوز سازماندهی نشده بودند ولی چون سایه ولایت بر سر این نیروها و مردم بود توانستند سیلی محكمی به گوش صدام بزنند.

سردار قاآنی گفت: ما در این جنگ نابرابر با استفاده از سه ویژگی توانستیم معادلات جنگ را به نفع خود تغییر دهیم كه عبارت بودند از اینكه اولاً مردم ما بر اساس تكلیف الهی و زیرسایه ولایت وارد میدان نبرد شدند و ثانیاً در حد توانشان تلاش می كردند و امكانات كم، آنها را دلسرد نمی كرد و ثالثاً ، همه توكل بر خدای بزرگ و ائمه اطهار (ع) داشتند.

در این مراسم كه در كنار مزار شهدای گمنام سبزوار برگزار شد بیش از 800 نفر از دانش آموزان بسیجی و مسئولان شهرستان حضور داشتند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.