اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 5 مهر 1391 / کد مطلب: 3776 / نظرات: 2


اولین نماز جمعه ششتمد هفته آینده برگزار خواهد شد.


ششتمد ، حسین پور / با انتصاب حضرت حجت السلام ثباتی مقدم بعنوان امام جمعه ششتمد، اولین نماز جمعه این شهر هفته آینده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
علی کهن عضو شورای اسلامی شهر ششتمد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سبزوارپیام گفت: حضور امام جمعه یک نیاز معنوی و ضروری برای مردم خداجوی ششتمد بود که خوشبختانه با عنایت خاص شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و کشور و پیگیری مناسب روحانیون ششتمدی مقیم قم این مهم در حال تحقق است.
کهن افزود: خوشبختانه مقدمات برپائی نماز جمعه به همت مردم و هیئتهای مذهبی آماده شده است و در جمعه هفته آینده ما شاهد برپائی اولین نماز جمعه در ششتمد خواهیم بود و محل برپائی این فریضه عبادی ، سیاسی مصلی امام جواد(ع) ششتمد است.
عضوشورای اسلامی شهر ششتمد افزود: اماکن مذهبی متعددی در سطح شهر ششتمد وجود داشت که می توانست محل مناسبی برای برپائی نماز جمعه باشد اما به دلیل حضور حضرت امام جواد (ع) در این مکان مقدس و اقامه نماز در مسجد جامع این محل برای نماز جمعه پیش بینی شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


علی | ايميل
سلام. باعرض تبریک به شهروندان مومن شهرششتمد بمناسبت برگزاری نماز جمعه در این شهر وهمچنین آرزوی موفقیت برای حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقا ثباتی مقدم امام جمعه معزز ششتمد