اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 4 مهر 1391 / کد مطلب: 3767 / نظرات: 4

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


ادارات برای جذب منابع مالی طرح توسعه کشاورزی بسیج شوند


ادارات برای جذب منابع مالی طرح توسعه کشاورزی بسیج شوند  معاون استاندار و فرماندار سبزوار خواستار بسیج ادارات برای جذب منابع مالی طرح توسعه کشاورزی شد.   
به گزارش سبزوار پیام به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ،قاسم شعبانی در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان که با حضور جمعی از مسوولان و روسای شعب بانک کشاورزی برگزار شد،گفت: قرار داشتن دولت دهم در آخرین سال خدمت خود اهمیت تسریع در جذب اعتبارات و به سرانجام رساندن طرح یاد شده را دو چندان کرده است.
رییس ستاد توسعه بخش کشاورزی سبزوار در خصوص وضعیت کنونی جذب اعتبارات مذکور گفت: در حال حاضر قرارداد 50 درصد اعتبارات مصوب شهرستان با بانک عامل منعقد شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه 26 میلیارد و 430 میلیون ریال از تسهیلات توسعه کشاورزی شهرستان جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ارتقای بهره وری و استفاده صحیح از منابع را از مهم ترین نیازهای شهرستان برشمرد و گفت: با تلاش مدیران و مردم شهرستان می توان رتبه نخست سبزوار در برخی تولیدات دامی و کشاورزی استان را به جایگاهی کشوری تسری داد.
فرماندار سبزوار بهبود وضع معیشت و شاخص های اقتصادی را حق مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت: با کسب توفیق در اجرای طرح ملی توسعه کشاورزی بخشی از وظیفه خود را در شکست تحریم های اقتصادی دشمنان انجام خواهیم داد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


4 نظر در صف تاييد است.