اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 مهر 1391 / کد مطلب: 3747 / نظرات: 1

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی :


دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب اسلامی است


دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت : دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب اسلامی است و لحظه لحظه آن دارای پیام های فرهنگی است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،سردار غلامرضا احمدی امروز در مراسم صبحگاه مشترك نیروهای مسلح سبزوار، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، در سخنانی به حوادث آن دوران پرداخت.

وی افزود : این تاریخ برای ملت ما بسیار گرانبهاست چرا كه بسیاری از دستاورد های معنوی و مادی نظام را تحت شعاع قرار می دهد.

وی با اشاره به این نكته كه می توان از سیره شهدا درس های بسیاری گرفت ، گفت : بیاییم از فرهنگ شهیدان و مدیریت امام امت (ره) برای فائق آمدن بر مشكلات پیش رو استفاده كنیم.

وی در ادامه با اشاره به وقوع جنگ های مختلف در گذشته خاطرنشان كرد : جنگ تحمیلی هشت ساله را می توان بزرگترین جنگ جهانی قرن اخیر دانست كه در آن تمام دنیا علیه یك ملت مظلوم قرار گرفته بود.

وی اظهارداشت : بیشترین مهمات جنگی و بمب های شیمیایی كه در طول تاریخ ، تعداد آن بی نظیر است بر سر رزمندگان ما ریخته شد.

وی با اشاره به رهبری امام راحل در آن دوران گفت : اگر در آن برهه از تاریخ انقلاب امام (ره) نبود و این روحیه حق طلب در ملت ایران نمی بود ، این تاریخ بزرگ و با افتخار برای ملت ایران رقم نمی خورد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، گفت : امروز ملت ما در یك آزمایش بزرگ به سر می برد و آن جنگ اقتصادی استكبار علیه ملت ایران است.

سرتیپ دوم پاسدار احمدی با اشاره به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت : در دوران انقلاب كه ملت ما انواع كالاها را به سختی به دست می آورد جنگ و كشور را با همت ملت ایران اداره و مدیریت كردیم و امروز كه در اوج قدرت هستیم، در عرصه جنگ اقتصادی می توانیم با همان پشتوانه، كشور را توسط مردم ایران اداره كنیم.

در ابتدای این مراسم نیز نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هدف از پاسداشت این هفته گرامی داشتن جنگ نیست چرا كه هیچكس جنگ را تقدیس نكرده است.

حجت الاسلام زحمتكش افزود: اهدف ما از این گرامیداشت تقدیس كردن رشادت ها ، ایثارگری ها و شهادت طلبی ملت ایران است كه این یك ذخیره بزرگ معنوی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی در مورد تحریم های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران گفت : مقام معظم رهبری (مدظله) با مطرح كردن اقتصادی مقاومتی خط بطلان بزرگی بر این توطئه دشمنان كشیدند.

در این مراسم كه در محل میدان صبحگاه ناحیه مقاومت سپاه سبزوار برگزار شد ، نیروهای نظامی و انتظامی ، گردان های نمونه بسیج، معاون استاندارو فرماندار ، مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.