اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 2 مهر 1391 / کد مطلب: 3738 / نظرات: 0

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت:


نورپردازی اماکن مذهبی و تاریخی سبزوار در آینده نزدیک


به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر درخشان فر با بیان این مطلب گفت: نور پردازی اماکن مذهبی و تاریخی مسجد جامع، مسجد پامنار، امامزاده یحیی (ع)، امامزاده شعیب(ع) و آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری در دستور کار واحد تاسیسات شهرداری سبزوار قرار گرفته است.
وی همچنین اجرای آب نمای شهدای گمنام، اجرای آب نما در 50 لچکی سطح شهر، نور پردازی میدان های قلوه، بیضی، هدایت و رسالت، اجرای تاسیسات برقی ساختمان تاکسیرانی و جابجایی تیرهای شبکه برق در 29 نقطه از معابر شهری را نیز از دیگر اقدامات در دستور کار این واحد برشمرد.
معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار نصب 2 هزار و 73 عدد پایه برج نوری، انواع پرژکتور، المان های نوری، انواع تیرهای روشنایی و لامپ، تابلو برق و جعبه فیوز و...آذین بندی5 هزار متر از سطح شهر در جشن ها و مراسم مذهبی، سیم کشی و کابل کشی26 هزار و 870 متر برق ساختمان، تجهیزات نورپردازی، تجهیز 13 تقاطع به فانوس های راهنمایی و رانندگی و تهیه 8 شیت نقشه ازبیلت را از اقدامات تاسیسات برقی این واحد در یکسال اخیر بیان کرد.
درخشان فر گفت: تاسیسات مکانیکی این واحد هم لوله کشی 31 هزار و 170 متر از آبرسانی ها و لوله کشی داخلی ساختمان و تهیه 8 شیت نقشه ازبیلت را در این مدت بر عهده داشته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.