اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 مهر 1391 / کد مطلب: 3732 / نظرات: 0

فرمانده فرمانده سپاه ناحیه سبزوار :


600 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سبزوار اجرا می شود.


600 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سبزوار اجرا می شود  فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت : بیش از 600 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود. 
   
 سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود : شهدا برای دفاع از اسلام ، ناموس ، میهن و ارزش هایی كه امام راحل (ره) برای انقلاب به ارمغان آورد در یك جنگ نابرابر مقابل سلطه گران ایستادند.

وی با بیان اینكه در حكومت های گذشته كمتر جنگی در ایران اتفاق افتاده كه قسمتی از كشور به دست دشمنان نیفتد ، اظهار داشت : حتی یك وجب از خاك میهن در هشت سال جنگ تحمیلی به دست دشمن نیفتاد چون در رأس این نظام ولایت فقیه قرار داشت.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از روابط عمومی سپاه سبزوار،وی افزود : بر ماست كه در سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن تجلیل از شهدا ، جانبازان و ایثارگران دست به دست هم دهیم و ارزش هایی كه دفاع مقدس برای اقتدار نظام به وجود آورده را حفظ كنیم.

سرهنگ پاسدار نمدچیان به تركیب ستاد دفاع مقدس سبزوار اشاره كرد و گفت :این كمیته دارای 16 كمیته می باشد و غالب برنامه ها ی این ستاد با رویكردهای فرهنگی ، اجتماعی ، امنیتی و دفاع مقدس است.

وی بخشی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس سبزوار را شامل دیدار پاسداران و بسیجیان با امام جمعه ، پیاده روی جمعی از بسیجیان از میدان شهید فهمیده تا مزار شهدای گمنام سبزوار ، برگزاری جشنواره سرود رضوی ، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس دانست .

وی مراسم صبحگاه مشترك نیروهای مسلح در ناحیه با حضور سردار فرماندهی سپاه امام رضا(ع) ، كلنگ زنی پروژه های عمرانی مانند سالن تیراندازی و افتتاح سالن های چندمنظوره صالحین و چندین ساختمان پایگاه مقاومت و حوزه تجمیعی بسیج دانشجویی و ادارات را از دیگر برنامه های این هفته اعلام كرد.

این مسوول همچنین حضور و سخنرانی فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس در محافل و مجالس سطح شهرستان مانند سردار قاآنی فرمانده سابق لشكر 21 امام رضا(ع) و ... برشمرد.

وی همچنین به برنامه های دیگر علاوه بر برنامه های روزشمار هفته دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: نصب بنر و آذین بندی ، پخش سرود و مارش ، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) ، چراغانی و نصب پلاكارد در سطح شهر ، اعزام كلیپ های پزشكی به مناطق محروم حاشیه ای شهر و روستاها ، برگزاری مسابقات فرهنگی و پیامكی ، برگزاری نشست های فرهنگی و سیاسی و ... در طول هفته دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.