اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 1 مهر 1391 / کد مطلب: 3728 / نظرات: 0

در اولین روز از آغاز سال تحصیلی/


زنگ مدارس درشهرستان سبزوار نواخته شد


زنگ مدارس درشهرستان سبزوار نواخته شد

 در اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید در آیین خاصی با حضور مسوولان محلی زنگ مدارس در شهرستان سبزوار نواخته شد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در مراسمی كه به همین منظور در مدرسه دخترانه شاهد لاله ها اجرا شد ، علاوه بر زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ، زنگ ایثار و فداكاری نیز به صدا در آمد و همچنین در راستای اجرای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش ، كلاس های ششم ابتدایی شهرستان سبزوار افتتاح شد.

معاون مدیركل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش خبر داد و گفت : از چند ماه گذشته تمامی شرایط مناسب برای اجرای نظام شش- سه - سه در شهرستان سبزوار فراهم آمد و از این بابت برای تأمین تعداد معلمین ،كلاس های درس و سایر امكانات مورد نیاز ، هیچ مشكلی در این شهر وجود ندارد.

قدرت الله راه چمنی افزود : اجرای طرح تحول بنیادین دركشور از جمله در نظام آموزش و پرورش از تأكیدات مقام معظم رهبری است كه امیدواریم این طرح كه امروز در نخستین روز اجرای آن هستیم ، با موفقیت هرچه تمام تر ادامه یابد.

بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرودهای مذهبی و ملی ،قرائت پیام ، سخنرانی و قرائت شعر محلی توسط هنرمند پیشكسوت سبزواری محمدعلی فتاحی و پدر دو شهید بزرگوار ، اهدای تاج گل به جانبازان و آزادگان حاضر در مراسم ، افتتاح سایت كامپیوتر دبستان لاله های شهید و ... از دیگر برنامه های جانبی آیین افتتاح آغاز سال تحصیلی 92-91 در سبزوار بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.