اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 مهر 1391 / کد مطلب: 3727 / نظرات: 0

کاوه در گفتگو با مهر:


بعد از رحیمی به دنبال تقوی یا گودرزی هستیم/ یک آزادکار خارجی در تیم ثامن


سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار از حضور قطعی حسن رحیمی در این تیم خبر داد و گفت: مهدی تقوی یا صادق گودرزی را نیز به تیم ثامن خواهیم آورد.
به گزارش سبزوار پیام ، محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: طبق اساسنامه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، می‌توانیم از دو ملی پوش المپیکی در ترکیب تیم ثامن استفاده کنیم که فعلا قرارداد حسن رحیمی رسما ثبت شده و همچنان برای ثبت قرارداد دومین ملی پوش المپیکی در حال بررسی هستیم.

وی تصریح کرد: البته صادق گودرزی و مهدی تقوی هم اکنون با حضور در محل تمرینات تیم ثامن در مشهد با ما هستند و طی روزهای آتی یکی از این دو ملی پوش المپیکی نیز رسما به تیم ما ملحق خواهد شد. ما در این خصوص همچنان مشغول بررسی وضعیت دیگر تیم‌ها هستیم و تا پایان مهلت قانونی، بهترین ترکیب را برای حضور در لیگ انتخاب و نهایی می‌کنیم.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در ادامه به حضور یک کشتی گیر خارجی در ترکیب تیم ثامن نیز اشاره کرد و گفت: توافقات لازم با باشگاه انجام شده تا یک آزادکار خارجی نیز جذب کنیم. این کشتی گیر سابقه حضور در لیگ کشتی ایران را دارد که البته هنوز مشخص نیست از ابتدای رقابت‌ها به میدان خواهد رفت یا از نیم فصل.

کاوه خاطر نشان کرد: تیم ثامن الحجج (ع) به عنوان مدعی قهرمانی پای به رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد خواهد گذاشت و ما سعی خواهیم کرد از همان دیدار نخست به کسب امتیاز بپردازیم تا در شرایط حساس حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار در خاتمه گفت: تاکنون با هشت آزادکار به طور قطعی به توافق رسیده‌ایم. پژمان درستکار نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کمیته لیگ فدراسیون کشتی در نظر دارند رقابت‌های لیگ کشتی آزاد را از اواسط مهرماه با حضور حداقل هشت تیم آغاز کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.