اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 مهر 1391 / کد مطلب: 3725 / نظرات: 0


محسنی‌ثانی: اقتدار و شکوفایی دفاعی و نظامی ایران یادگار جنگ تحمیلی است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت نیرو‌های مسلح را مبنای حرکت و عمل نیرو‌های نظامی و دفاعی کشور خواند و گفت: جنگ تحمیلی الگویی از ایمان، شهادت و نبوغ را برای نیرو‌های مسلح به یادگار گذاشت که اقتدار و شکوفایی دفاعی- نظامی ایران اسلامی را سبب شد.
به گزارش سبزوارپیام ، محمد‌رضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت نیرو‌های مسلح در تحقق اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را مبنای حرکت و عمل نیرو‌های نظامی و دفاعی کشور خواند.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری نبوغ، استعداد و نوآوری نیرو‌های مسلح ایران در جنگ تحمیلی که اردو‌گاهی از شرق و غرب به رهبری استکبار جهانی در آن بر ضد انقلاب نو‌پای ایران شرکت داشتند، گفت: با توجه به امکانات محدود نیرو‌ی مسلح ایران در جنگ تحمیلی، جوانان ایرانی با تکیه بر ابتکار، خلاقیت، ایمان، ایثار و نوآوری توانستند نقشه‌های گسترده دشمنان را خنثی کنند.
نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: استعداد بالقوه به همراه روحیه ایمان و شهادت، سرمایه‌ای عظیم را ایجاد کرد که امروزه به صورت دستاور‌دهای نظامی و تسلیحاتی نمود پیدا کرده‌است و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به این پیشرفت و شکوفایی نظامی سرعت می‌بخشد.
محسنی‌ثانی، با تاکید بر ماهیت بازدارنده نیرو‌های مسلح ایران، تصریح کرد: برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و با توجه به سرعت تغییرات، ضرورت به روز‌رسانی ادوات و تکنولوژی‌های نظامی و تسلیحاتی به شدت احساس می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری اظهارات دریادار سیاری مبنی بر توانایی ایران در حضور نیروی دریایی ایران در آب‌های بین‌المللی، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رزمایش‌ در آب‌های بین‌المللی و حضور در نزدیکی مرز‌های دشمنان، اقتدار و توانمندی دفاعی و نظامی خود را به جهانیان اثبات کرده‌است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان ارتش و دست‌اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای ارتش، زنده نگه داشتن روح اعتماد به نفس و ابتکار و نوآوری را موجب استمرار پیشرفت نیروهای مسلح دانستند و نیروهای مسلح مستحکم و متناسب با اهداف و آرمانهای جمهوری اسلامی را هدف بلند‌مدت نیروهای مسلح بر‌شمردند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.