اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 مهر 1391 / کد مطلب: 3724 / نظرات: 2

امام جمعه خوشاب:


دفاع مقدس دفاع از حیثیت انسان و همه مظلومان عالم بود


دفاع مقدس دفاع از حیثیت انسان و همه مظلومان عالم بود  امام جمعه خوشاب گفت : دفاع مقدس تنها دفاع از یك كشور ، سرزمین و حتی یك مكتب نبود بلكه دفاع از حیثیت انسان ، ارزشها و همه مظلومان عالم بود. 
 به گزارش سبزوار پیام به نقل ازایرنا حجت الاسلام ' محمد صاحبی ' در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه خوشاب افزود: دفاع مقدس همچنین بهترین الگو و تحفه ای بی نظیر بود كه سالهاست ملت ما با آن روحیه توانسته است روی پای خودبایستد.

وی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه و شهیدان است .

امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش به اول مهر ماه روز بازگشایی مدارس اشاره كرد و گفت:مدرسه محیطی است كه نسل های آینده و مدیران كار آمد و لایق برای آینده كشور را تربیت می كند

حجت الاسلام صاحبی با بیان اینكه دشمنان اسلام از دیر باز برای نفوذ در محیط های تربیتی فرزندانمان دام گسترده اند، اظهار داشت : خدا را شاكریم كه امروز آموزشی و پرورش به بركت انقلاب به محیط سالم تبدیل شده كه عطر اسلام و انقلاب از كل این مجموعه به مشام انسان می رسد و روزهای پر شكوه و پر طراوتی را نوید می دهد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.