اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3713 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان داورزن:


ایثار ، توكل و شهادت طلبی رمز ماندگار شدن 8 سال دفاع مقدس است


ایثار  توكل و شهادت طلبی رمز ماندگار شدن 8 سال دفاع مقدس است امام جمعه شهرستان داورزن گفت: ایثار، توكل و شهادت طلبی رزمندگان اسلام كلید ماندگاری هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است .
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ، افزود: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و شهادت طلبی آنان عاملی بود كه باعث شد برغم دست های خالی بر دشمن سر تا پا مسلح پیروز شوند.
 
وی اظهارداشت: رزمندگان اسلام به خدا تكیه كردند و با اطمینان و با حسن تدبیر و تقدیر او ، امور خود را به او واگذار نمودند و این توكل بود كه مشعل امید را در دل آنان روشن كرد و نا امیدی را از آنان دور ساخت.
 
وی ادامه داد: امروز مردم ما به پای انقلاب اسلامی تحت فرمان حضرت آیت الله خامنه ای در برابر متجاوزان استكبار و عوامل آنان ایستاده اند و خواب خوش استكبار را برهم خواهند زد.
 
امام جمعه داورزن افزود: ما امروز بر همه ایثار گران و یادگاران دفاع مقدس كه بر پیمان الهی و مسیر ولایت فقیه متواضعانه و خاشعانه وفادار مانده اند، افتخار می كنیم و بر دست آنان بوسه می زنیم و خود را مدیون این عزیزان می دانیم.
 
وی با اشاره به گونه های مختلف دفاع و جهاد در راه خدا، اظهارداشت : ملت مسلمان ایران در سه ضلع دفاع با مال و اموال ، با زبان و با جان خود با دشمنان خارجی و داخلی مبارزه كرد.
 
حجت الاسلام مداحی در ادامه به باز گشایی مدارس اشاره كرد و گفت: در احادیث آمده است هر كس در آموختن دانش باشد ،بهشت در پی اوست ،زیرا بهشت در پی طالب علم است .
 
وی تاكید كرد: خانواده ها و مسئولان آموزش و پرورش بر تعلیم و تربیت فرزندان نظارت مناسب داشته باشند تا كجروی ها و نادرستی ها در زندگی آنان وارد نشود.
 
امام جمعه داورزن همچنین دهه كرامت را گرامی داشت و افزود: ولادت حضرت معصومه (س)تا میلاد حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه كرامت واژه كلی است كه شامل همه كارهای خوب است و كرامت از ویژگی های انسان است .
 
وی اظهار امیدواری كرد كه رسیدگی به مشكلات نیازمندان ،یتیمان و محرومان جامعه دراین دهه مورد توجه مردم قرار گیرد و به بركت این دهه مشكلات حل شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.