اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3712 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش اقتدار اسلام به جهانیان است


 فرماندار خوشاب، هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای نمایش اقتدار اسلام به جهانیان دانست.
به گزارش سبزوار پیام به نقل ازایرنا، 'حسین ابراهیمی كردیانی' روز جمعه درجمع مسوولان، بسیجیان و مردم خوشاب افزود: توفیق در دوران دفاع مقدس در اثر پایبندی به ارزش ها و حاكم شدن اندیشه حزب اللهی و معنوی بود.
 
وی با بیان اینكه ارزش های دفاع مقدس بایستی در جامعه زنده و پویا بماند اظهار داشت: ما باید از فرهنگ دفاع مقدس الگو برداری كرده و آن را به قشر جوان انتقال دهیم.
 
وی با اشاره به ایستادگی رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه های فراموش نشدنی دلاورمردان جبهه های نور علیه ظلمت است.
 
وی با اشاره به شكست توطئه های دشمنان در طول 34 سال انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: امروز جوانان ما همچون رزمندگان اسلام با ایستادگی و پایداری در مقابل تمام تهدیدات و توطئه های علمی و فرهنگی، دشمن را با شكست مواجه می كنند.
 
فرماندار خوشاب گفت: زمانی فرزندان این مرز و بوم با سلاح به جنگ دشمن می رفتند اما امروز جوانان و دلاورمردان بسیجی بایستی با فكر و اندیشه های اسلامی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گام بردارند.
 
وی با بیان اینكه در اوج تحریم و فشارهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، كشور ما در عرصه های مختلف علمی و نظامی جزء رتبه های برتر است افزود: این موفقیت در سایه عنایت خدا و اهل بیت (ع) و به بركت بیداری جوانانی است كه جان را در كف اخلاص گذاشتند و عازم میدانهای نبرد شدند.
 
'ابراهیمی كردیانی' با اشاره به حركت های بیداری اسلامی در دنیا گفت: مسلمانان دنیا همه مقابل استكبار ایستاده اند و موج بیداری اسلامی لحظه به لحظه فراگیرتر می شود.
 
وی اظهار داشت: در بین همه كشور های اسلامی افتخار ما به عنوان ایرانی این است كه 34 سال پیش اعلام كردیم كه آمریكا شیطان بزرگ است و در مقابلش ایستادیم.
 
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی به بركت اسلام و ارادت به پیامبر (ص) و اهل بیت

(ع)، امروز به ام القرای كشور های اسلامی و الگوی تمام دنیا و آزادی خواهان حتی در دل اروپا و آمریكا تبدیل شده است.
 
فرماندار خوشاب با اشاره به توهین و گستاخی های دشمنان افزود: آنان با این حركت های ضد اسلامی، دل میلیاردها مسلمان را به درد آوردند.
 
وی با محكوم كردن حركت های ضد اسلامی دشمنان گفت: همه مسلمانان خواستار مجازات توهین كنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) هستند./2
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.