اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3711 / نظرات: 0


امام جمعه جوین: امنیت كشورمان مدیون رشادتهای دلاورمردان 8سال دفاع مقدس است


امام جمعه جوین گفت: امنیت كشورمان مدیون رشادتها ، ایثار و از جان گذشتگی دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جوین افزود: این رزمندگان اسلام بودند كه علیرغم فشارها و حمایت های فراوان استكبار جهانی از رژیم بعثی عراق ،با تمام قدرت در مقابل آنها ایستادند.
 
وی افزود: جنگ تحمیلی، جنگ جهانی بود زیرا تمام كشورهای استكباری با كمك های اقتصادی ،نظامی و تسلیحاتی در این جنگ شركت داشتند.
 
امام جمعه جوین افزود: عزت و اقتدار كشورمان مدیون همین شهادت هاست كه اكنون ما می توانیم در امنیت كامل زندگی كنیم.
 
حجت الاسلام دلیری پور به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: دشمن در هیچ شرایطی ما را رها نمی كند و لذا حضور ملت در صحنه می تواند بر مشكلات داخلی و خارجی فایق آید.
 
وی به موج دوم خشم بوجود آمده از فیلم موهن آمریكایی درباره زندگی پیامبر (ص) اشاره كرد و افزود: این اعتراض ها نشان از عمق علاقه مسلمین به پیامبر رحمت است و دشمنان باید بدانند كه روزی كاسه صبر مسلمانان لبریز می شود.
 
وی ادعای آزادی بیان در غرب را دروغی بزرگ خواند و افزود: اگر در كشور های غربی آزادی عقیده حكمفرماست چرا آنها در باره مسئله هولو كاست واكنش شدید نشان می دهند و در مورد حقایق حادثه 11سپتامبر مطلبی باز گو نمی كنند.
 
وی در پایان به بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی اشاره كرد و از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواست تا كاستی ها در سال جدید مرتفع و كیفیت آموزشی در جوین بهتر شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.