اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 شهريور 1391 / کد مطلب: 3702 / نظرات: 1


مشاور فرماندار از امام جمعه سبزوار تقدیر کرد


مشاور فرماندار از امام جمعه سبزوار تقدیر کرد مشاور فرماندار و دبیركارگروه زنان وخانواده فرمانداری سبزوارگفت :توجه امام جمعه سبزوار در موردحجاب و عفاف ستودنی است .

به گزارش سبزوار پیام به نقل ازایرنا ، راضیه حدادنیا امروز در نشستی در جمع شماری از مسوولان ادارات این شهرستان از حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امام جمعه سبزوار به خاطر توجه و تأكید همیشگی ایشان در جلسات و خطبه های نماز جمعه این شهرستان نسبت به موضوع ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تقدیر كرد.
 
وی همچنین افزود :معاون استاندار و فرماندار و مجموعه فرمانداری نیز همكاری خوبی در بحث حجاب و عفاف به عمل آورده كه قابل تقدیر است.
 
وی افزود: تهیه چادرهای مشكی در محل انتظامات ورودی فرمانداری در ماه های اخیر اقدام خوبی بوده كه تمامی خانم های كم حجاب كه قصد ورود به ساختمان فرمانداری را دارند ، باید از این چادرها برای پوشش مناسب خود استفاده كنند.
 
وی در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف در ادارات و ارگان های دولتی شهرستان پرداخت و ابراز امیدواری كرد كه با اجرای این گونه طرح ها در آینده شاهد بهبود چشمگیری در وضعیت عفاف و حجاب در سطح جامعه باشیم.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.