اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1390 / کد مطلب: 369 / نظرات: 0

امام جمعه بخش داورزن :


موج بيداري اسلامي سراشيبي ديگري بر سقوط دولت جعلي صهيونيست است


موج بيداري اسلامي سراشيبي ديگري بر سقوط دولت جعلي صهيونيست است    امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت: اتفاقات اخير در كشورهاي اسلامي و موج بيداري اين كشورها سراشيبي ديگري بر سقوط دولت جعلي صهيونيست است.
 
حجت الاسلام 'محمود مداحي' در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته داورزن افزود : با همت كشورهاي اسلامي منطقه و با درايت امام راحل (ره) در نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان به نام روز قدس ، شاهد افول و سقوط اين رژيم خواهيم بود.
وي به راهپيمايي بزرگ روز قدس اشاره و تصريح كرد : منزلت و فضيلت بيت المقدس با مسجد الحرام و مسجد پيامبر(ص) برابري مي كند.
حجت الاسلام مداحي در ادامه همزمان با هفته دولت اظهار داشت: با وجود همه تلاشها دولت بايد تا تحقق وعده هاي انتخاباتي خود تلاش مضاعفي داشته باشد.
وي ياد دولتمردان رجايي و باهنر را گرامي داشت و گفت : مهمترين ويژگي دولت شهيد رجايي ريشه در اعتقادات ديني و ولايت پذيري محض آنان داشت.
وي ادامه داد: وحدت مردمي و حمايت همه جانبه از دولت رجايي را مي توان در ساده زيستي دولتمردان آن جستجو كرد.
امام جمعه داورزن يكي از خصيصه هاي خوب دولت شهيدان رجايي و باهنر را ضد استبداد گرايي گروههاي داخلي دانست و گفت : اين دولت هرگز خود را وامدار گروهها و احزاب نكرده و خود را در جهت تحقق اهداف آنان قرار نداد.
وي استكبار ستيزي را از ديگر خصوصيات اين دولت برشمرد و افزود : اين دولت هيچگاه چراغ سبزي به دشمنان نشان نداد تا دستمايه انحراف و استحاله انقلاب شود.
وي با اشاره به برخي خصوصيات دولت نهم و دهم و شباهت هاي آن با دولت شهيدان رجايي و باهنر ادامه داد: دولت دهم در سياست خارجي همچون تثبيت انرژي هسته اي ، مبارزه با استكبار و همراهي با كشورهاي مسلمان منطقه گامهاي مناسبي برداشته است .
امام جمعه بخش داورزن سياست داخلي دولت از جمله اجراي طرح تحول اقتصادي را گامي بلند در جهت اهداف عدالت محور نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان و تصريح كرد : جرات و جسارتي كه اين دولت در اجراي اين طرح از خود نشان داد در دولت هاي گذشته ديده نشد.
وي در عين حال برخي مشكلات موجود در دولت را برشمرد و تقويت جبهه فرهنگي با اختصاص اعتبارات مناسب و مبارزه با هنجار شكنان و بد حجابان ، توجه به امر ازدواج جوانان و ايجاد تسهيلات مناسب ، رسيدگي به امور كشاورزي و دامداري و توزيع عادلانه امكانات در تمام كشور را خواستار شد .
داورزن از توابع شهرستان سبزوار در حاشيه محور شاهرود -مشهد واقع است.
منبع:ایرنا
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.