اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 27 شهريور 1391 / کد مطلب: 3678 / نظرات: 0

سرپرست راه و شهرسازی خوشاب:


برای بهسازی یك محور ترانزیتی در خوشاب به اعتبارات بیشتری نیاز است


برای بهسازی یك محور ترانزیتی در خوشاب به اعتبارات بیشتری نیاز است
خوشاب - سرپرست راه و شهرسازی خوشاب خواستار تامین اعتبار برای بهسازی محور ترانزیتی سبزوار – خوشاب – قوچان شد .
  
به گزارش سبزوارپیام مهندس 'یونس ارشادی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 50 كیلومتر این محور در حوزه استحفاظی راه شهرستان خوشاب است كه 10 كیلومتر آن نیاز ضروری به روكش یا حداقل ماسه آسفالت دارد.

وی با بیان اینكه امسال برای این محور دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است گفت : این مبلغ اعتبار تكافوی نیاز را ننموده و با آن می توان روكش آسفالت حداكثر دو كیلومتر راه را انجام داد.

وی با اشاره به انجام عملیات راهداری در این محور ترانزیتی، گفت : در راستای نگهداری راهها، ماسه آسفالت به طول حدود 12 كیلومتر از سلطان آباد تا سه راه آبروان خوشاب در حال انجام است .

سرپرست راه و شهرسازی خوشاب اعتبار این 12 كیلومتر ماسه آسفالت را بیش از دو میلیارد ریال اعلام كرد.

مهندس ارشادی همچنین با اشاره به پروژه بهسازی محور سبزوار – سلطان آباد خوشاب كه عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده، گفت : این پروژه تاكنون 17 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است .

وی با بیان اینكه قطعه اول پروژه بهسازی محور سبزوار – سلطان آباد خوشاب 17 كیلومتر است، اظهار داشت : تاكنون جهت اجرای این پروژه 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

سرپرست راه و شهرسازی خوشاب گفت : برای اتمام پروژه بهسازی محور سبزوار – سلطان آباد 110 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.