اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 27 شهريور 1391 / کد مطلب: 3676 / نظرات: 0


مدیر آموزش و پرورش جوین به اجرای دقیق سند تحول آموزشی تاكید كرد



جوین - مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین به برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر سند تحول آموزشی تاكید كرد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حسین دیواندری روز دوشنبه در نشست توجیهی برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: اجرای سند تحول آموزشی باعث می شود در وقت معلمان و اعتبارات آموزشی صرفه جویی شود.

وی افزود: اگر بخواهیم این سند بنادین تحول در نظام آموزشی اثر مطلوبی داشته باشد باید قدم به قدم برای اجرای كامل آن برنامه ریزی شود و مدیران و معاونین مجتمع های آموزشی دارای بصیرت، حسن خلق و انتقاد پذیر باشند.

وی اظهار داشت: رسالت كار معلمان، پرورش استعداد های بالقوه دانش آموزان و در نظر گرفتن مسائل پرورشی می باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان جوین نیز گفت: به مناسبت دهه كرامت، 200 دانش آموز دختر و پسر مقاطع متوسطه این شهرستان كه كمتر به مشهد مقدس عزیمت كرده اند، از طریق طرح اردوی رهروان ولایت به مدت یك روز به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف می شوند.

محمد رضا دلیری با تاكید بر اقامه نماز اول وقت افزود: در سال تحصیلی جدید نماز اول وقت در تمام مدارس شهرستان اقامه خواهد شد و در اول مهر ماه نیز زنگ نماز به صورت نمادین در مدارس این شهرستان نواخته می شود.

وی اظهار داشت: فعال نمودن شورای دانش آموزی، كمیته های دانش آموزی، گروهها و تشكل های دانش آموزی از جمله برنامه های پرورشی در مدارس این شهرستان است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان جوین هم در این نشست گفت: طی سال تحصیلی گذشته در سه مقطع آموزشی شش درصد رشد آموزشی و علمی داشته ایم.

حسین مقدم با اشاره به پایه ششم ابتدایی افزود: با قرار دادن دروس كار و فناوری و تفكر پژوهشی در این پایه محتوای آموزشی ارتقا یافته و افت تحصیلی دانش آموزان رفع می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.