اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 شهريور 1391 / کد مطلب: 3675 / نظرات: 0

مشاور امور بانوان فرمانداری:


40برنامه فرهنگی از طریق كمیته خواهران جغتای برگزار می شود


     
جغتای -مشاور امور بانوان فرمانداری جغتای گفت : به مناسبت دهه كرامت 40برنامه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان از طریق كمیته خواهران در قالب جشن های دهه كرامت برگزار می شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، لیلا فرزانه امروز در جلسه ای كه با حضور رابطین بانوان ادارات و تعدادی زیادی از بانوان شهرستان جغتای برگزار شد، افزود: دیدار با خانواده های شهدای ، دیدار خواهران تشكل ها و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، آذین بندی پایگاهها و حوزه ها بسیج خواهران، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره گویی و غبار روبی مزار شهدا از جمله های برنامه های پیش بین شده در دهه كرامت است .

وی افزود: آغاز دهه كرامت و میلاد با سعادت كریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی برای معرفی ارزشهای دفاع مقدس و الگو های برتر مذهبی به جوانان و نوجوانان و خانواده هاست.

وی بهره گیری از منابع فیض الهی را برای رفع بحران های فعلی در جامعه ضروری دانست و گفت: باید سیره و زوایای زندگی حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی برتر برای دختران ما تبیین شود.

وی در پایان، توجه دولت به برنامه های فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین شاخصه های آن دانست كه بخشی از آن در تحكیم بنیان خانواده و اجتماع خانواده محور تجلی یافته است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.