اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 شهريور 1391 / کد مطلب: 3651 / نظرات: 0


امام جمعه جغتای: دستاورد فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اكرم(ص)، انزجار از آمریكای جنایتكار بود


     
امام جمعه جغتای گفت: دستاورد فیلم موهن آمریكایی - صهیونیستی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص)، انزجار جهان اسلام از آمریكای جنایتكار بود.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اكبر موحدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جغتای افزود: شیطان بزرگ و صهیونیست های غاصب می خواستند با ساخت فیلمی موهن تحت عنوان زندگی پیامبر اسلام (ص) ، دین اسلام را منزوی كنند اما آنها اشتباه كردند و خشم مسلمانان در سرتاسر جهان را علیه خود بر افروختند.

وی همچنین به تعطیلی سفارتخانه كانادا در ایران اشاره كرد و گفت: حضور 120 كشور در اجلاس موفق غیر متعهدها در تهران ، خشم استكبار را برانگیخت و تعطیلی این سفارتخانه واكنشی به شكست ذلت بار دشمنان بود.

وی در ادامه به ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اشاره كرد و عفت را مهمترین عنصر شخصیت زنان دانست.

امام جمعه جغتای اظهارداشت : عفت تكریم شخصیت زن و سایه احترام را به همراه دارد و عفاف هم برای مرد و زن صدق می كند و باید با مردان بدپوشش نیز برخورد شود.

بر پایه این گزارش: در پایان نماز جمعه جغتای، نمازگزاران در یك راهپیمایی با شكوه و با شعارهای مرگ بر آمریكا ،مرگ بر اسراییل ، توهین به ساحت مقدس نبی اكرم (ص) را محكوم كردند و خواستار مجازات عاملان این عمل وقیحانه شدند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.