اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 شهريور 1391 / کد مطلب: 3650 / نظرات: 1

امام جمعه خوشاب:


در پشت اهانت دشمنان به ساحت پیامبر (ص) سیاست های استكباری است


در پشت اهانت دشمنان به ساحت پیامبر ص سیاست های استكباری است
 امام جمعه خوشاب گفت : در پشت اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت پیامبر (ص)، سیاست های خصمانه سران استكبار جهانی نسبت به مسلمانان است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب با محكوم كردن این حركت وقیحانه ،افزود : بایستی به شدت با عوامل ساخت این فیلم كه دل ملت ایران و مسلمین را جریحه دار كرد بر خورد شود.

وی اظهارداشت : بیش از یك میلیارد نفر از جمعیت جهان را مسلمانان تكشیل می دهند، چرا امروز كسانی كه دم از حقوق بشر می زنند،ساكت هستند و جلو این اهانت ها را نمی گیرند.

وی ادامه داد : اگر سران استكبار مدعی هستند در ساخت این فیلم موهن دخالتی ندارند چرا عوامل این حركت نفرت انگیز را مجازات نمی كنند.

خطیب جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود : در هشت سال جنگ تحمیلی فقط جنگ ما با عراق نبود بلكه كل شرق و غرب پشت سر صدام بودند.

حجت الاسلام صاحبی افزود : ایران سلامی در برابر تجاوز وحشیانه حدود10كشور ایستاد و جوانان ما مردانه دفاع كردند و برای ملت اسلامی افتخار آفریدند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.