اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 شهريور 1391 / کد مطلب: 3645 / نظرات: 0

در آستانه روز شعر و ادب فارسی


محفل صمیمی شعرای سبزوار برگزار شد



 شماری از شعرای شهرستان سبزوار پنجشنبه شب در آستانه ' روز شعر و ادب فارسی 'در یك محفل صمیمی در محل خانه هنردانشجو ی سبزوار گرد هم آمدند.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، در این محفل ادبی تعدادی از شعرای پیشكسوت و جوان و نوجوان شهرستان كه از انجمن های شعر فروردین ، جوان و گل سرخ گرد هم آمده بودند به شعرخوانی پرداختند.

این گزارش حاكی است قادردلاورنژاد یكی از شاعران سرشناس كشوری ساكن تهران نیز از شركت كنندگان در این جلسه شعرخوانی بود.

مدیراجرایی خانه هنر دانشجو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این محفل ادبی را ایجاد صمیمیت و اتحاد بیشتر بین شعرای شهرستان و نیز انجام هماهنگی و برنامه ریزی های دقیق برای برگزاری نكوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب استاد حمید سبزواری اعلام كرد.

زهرا شیرازی همچنین دلیل دعوت از قادر دلاورنژاد شاعر سرشناس كشوری و مدیرگروه توسعه فضاهای مجازی فرهنگی در وزارت علوم را دریافت مشاوره و كمك های وزارتی وی در امر برگزاری هرچه بهتر محافل ادبی در جریان نكوداشت استاد حمید سبزواری عنوان كرد.

قادر دلاورنژاد نیز در حاشیه این محفل در گفت و گو با ایرنا وضعیت ادبی سبزوار را قوی ارزیابی كرد و وجود انجمن های متعدد شعرخوانی و نقد را در ا ین شهر یكی از نشانه های وجود این پویایی و پیشگامی در شعر سبزوار دانست.

هم اكنون در شهر سبزوار 4 انجمن ادبی و نقد شعر فعالیت دارند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.