اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1390 / کد مطلب: 364 / نظرات: 0

در روز جهاني قدس /


فرياد حمايت از فلسطين در سبزوار طنين انداز شد


فرياد حمايت از فلسطين در سبزوار طنين انداز شد  در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان، انبوهي از مردم سبزوار ديار سربداران با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس يكصدا نداي حمايت از ملت مظلوم فلسطين را سر دادند. 
به گزارش ايرنا شهروندان سبزوار با حضور يكپارچه و گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس، انزجار خود را از جنايت هاي ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي اعلام كردند.
اقشار مختلف مردم سبزوار از جمله روحانيون،خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، مسوولان محلي، مديران و كارمندان دستگاه هاي اجرايي، نيروهاي نظامي و انتظامي، بسيجيان،فرهنگيان، دانش آموزان، دانشجويان، بازاريان و ورزشكاران از پير،جوان، كودك، زن و مرد و شهري و روستايي در همايش جهاني روز قدس شركت كردند.
علاوه بر مركز شهرستان در ديگر شهرهاي تابعه هم مردم با دهان روزه، همگام با ملت مسلمان جهان در اين راهپيمايي حضور يافته و ضمن ارج نهادن به روز قدس يادگار معمار كبير انقلاب و لبيك به دعوت رهبر معظم انقلاب، حمايت و همبستگي خود با ملت مظلوم فلسطين را اعلام كردند.
مردم متدين و هميشه در صحنه سبزوار با سردادن شعارهاي 'الله اكبر ، لا اله الا الله' راهپيمايي روز قدس را از ميدان كارگر به سوي ميعادگاه نماز جمعه اين شهر آغاز كردند و با فريادهاي بلند مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس، الله اكبر، خامنه اي رهبر، لرزه بر اندام جهانخواران انداختند.
راهپيمايان همچنين شعارهاي 'آمريكا ، اسرائيل اين آخرين پيام است، سپاه اسلاميان آماده قيام است'، 'دفاع از فلسطين باعث عزت ماست، نابودي اسرائيل خواسته ملت ماست'، 'قدس قلب تپنده زمين است، حرمت مرز و بوم مسلمين است' و 'امروز روز ذلت آمريكاست، پايان اقتدار خودكامه هاست' سردادند.
آنان با شعارهاي 'خامنه اي رهبر مسلمين است، باعث افتخار مومنين است'، 'رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش مي كنم' و 'رهبر پر توان ما زنده باد، ايران اسلامي پاينده باد'، با رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت كردند.
در اين مراسم راهپيمايان همچنين با حمل تصاويري از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و پارچه نوشته هايي با مضامين، 'القدس لنا'، 'فلسطين پاره تن اسلام است'، 'روز قدس روز پيوند مسلمين است' و 'اسرائيل بايد از صحنه روزگار محور شود'، پيوند خود با مردم فلسطين و انزجار خود از رژيم اشغالگر قدس را اعلام كردند.
در پايان اين مراسم قطعنامه سراسري راهپيمايي با سردادن تكبير راهپيمايان مورد تاييد و تاكيد قرار گرفت .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.