اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1391 / کد مطلب: 3630 / نظرات: 0

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:


محمدرضا محسنی ثانی : کانادا برای تقویت روحیه اسراییل اقدام به قطع رابطه کرده‌است



عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پاسخ به سياست خصمانه دولت كانادا تاكيد كرد: قطع رابطه كانادا با جمهوري اسلامي ايران را به فال نيك مي‌گيريم.

به گزارش سبزوار پیام محمدرضا محسني ثاني در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري ايسنا با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران پاسخ بسيار مناسب به اين گونه اقدامات را در موقع مقتضي خواهد داد، اظهار كرد: امريكا و اسرائيل قبل از برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در پي جلوگيري از حضور بان كي مون و بعضي ديگر از سران شركت كننده در اجلاس بودند كه با برگزاري با شكوه شانزدهم اجلاس سران عدم تعد در ايران اسلامي، دراين سياست خصمانه شكست خوردند.

وي افزود: غرب به ويژه كانادا براي جبران وضعيت ناگوار و تقويت روحيه تضعيف شده رژيم اشغالگر قدس پس از برگزاري موفقيت آميز اجلاس به طور غير منتظره اقدام به قطع روابط با جمهوري اسلامي ايران كرد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در خصوص واكنش مجلس در قبال اين اقدام تاكيد كرد: مجلس شوراي اسلامي بلافاصله بعد از اين اتفاق وزير امور خارجه وافر خواند و توضيحات لازم را از وزير درخواست نمود.

محسني ثاني با تاكيد براينكه در اجلاس عدم تعهد تهران كانون توجه رسانه‌ها بود با تاكيد براينكه قبل از احتمال چنين اقدامي بايد تدابير پيش‌گيرانه انديشديده مي شد خواستار توجه بيشتر مسئولين دستگاه ديپلماسي شد.

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي اين دست اقدامات را فضاسازي رسانه‌اي تحليل ودر اين رابطه تصريح كرد: طبيعتا دستهايي كه به دنبال تحت الشعاع قرار دادن اجلاس تهران بودند با اين حركت قصد داشتند اذهان عمومي سطح جهان را منحرف ساخته و به سمت و سويي ديگر بكشانند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.