اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 شهريور 1391 / کد مطلب: 3603 / نظرات: 1

شهردار ششتمد:


شهردار ششتمد: انتقال پیام دفاع مقدس وظیفه شرعی ماست.


شهردارششتمد گفت: آنچه که در دفاع مقدس اتفاق افتاده باعث حفظ آبرو و شأن ما شده است.
محمدرضا قلعه نوی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس و استقبال از مهر در محل شهرداری ششتمد افزود: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از نوامیس و مرز و بوم ما دفاع کرده  و حال وظیفه ماست که این رشادت ها را ارج نهیم.
وی ادامه داد: وظیفه اصلی ما انتقال درست پیام حماسه عظیم دفاع مقدس است تا نسلهای بعدی نیز از عظمت این رشادت ها غافل نشوند.
شهردار ششتمد گفت: مجموعه شهرداری وظیفه دارند در طول هفته دفاع مقدس طوری عمل نمایند که چهره شهرنسبت به هفته های قبل و بعد از آن تغییر اساسی داشته باشد.
قلعه نوی اظهار داشت: از تمامی کارکنان نیز انتظار داریم با تمام توان و بدون کوچکترین منعی در هزینه کرد مراسمات هفته دفاع مقدس عمل نمایند و به لحاظ مقدس بودن این هفته و آنچه که بعنوان دِین بر گردن ماست به گونه ای عمل نمایند که جایگاه و کرامت این هفته حفظ شود.
وی افزود: آمادگی شهرداری برای استقبال از مهرماه و مناسب سازی فضای پیرامونی و ورودی های مدارس نیز از اولویتهای کاری شهرداری در روزهای آتی خواهد بود که مجموعه خدمات شهری باید برای این دو موضوع مهم بسیج شوند.
شهردار ششتمد گغت: برگزاری مسابقه ، تزئین مناسب سطح شهر ، تجلیل از خانواده شهداء ، غبار روبی مزار شهداء و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از برنامه های پیش بینی شده این شهرداری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس می باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.