اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 شهريور 1391 / کد مطلب: 3596 / نظرات: 1

معاون فرماندار سبزوار :


دولت به بحث مدیریت بحران ورود خوبی پیدا كرده است


دولت به بحث مدیریت بحران ورود خوبی پیدا كرده است
 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت : دولت و نظام به بحث مدیریت بحران ورود خوبی پیدا كرده است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، محمد كلاته روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و تعامل به منظور حفظ آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه در محل فرمانداری سبزوار افزود : همواره یك سری حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در جوامع به وقوع می پیوندند كه می توان با برنامه ریزی درست و اصولی خسارات ناشی از این حوادث را كاهش داد.

وی گفت: هرچند در نهایت نمی توان جلوی بلایای طبیعی را به طور كامل گرفت ، اما می توان حوادث غیرطبیعی را تا حد زیادی مهار كرد.

وی به عنوان مثال افزود : امروز اغلب مردم ما از نعمت گاز برخوردارند. لذا حالا باید نحوه استفاده صحیح از نعمت گاز را نیز به آنان آموزش داد تا مخاطرات كمتری از این ناحیه ، جامعه را تهدید كند.

معاون فرماندار سبزوار در بحث آگاه سازی مردم ، وظیفه رسانه ها را خطیر عنوان كرد و خواستار ورود جدی تر رسانه ها به این گونه مباحث شد.

وی همچنین برگزاری كلاس های آموزشی ، نمایشگاه ها ، اجرای مانورها ، اطلاع رسانی به مردم از طریق تریبون های نماز جمعه و ... را دیگر اقداماتی دانست كه می توانند به افزایش آگاهی و امنیت مردم در مواجهه با حوادث غیرمترقبه كمك كنند.

وی از ادارات دولتی نیز درخواست كرد با اطلاع رسانی از طریق بنرها ، بیلبوردها ، بروشورها و سایر امكانات تبلیغاتی كه در اختیار دارند در امر اطلاع رسانی به مردم در زمینه پیشگیری از حوادث و مقابله صحیح با آنها ورود پیدا كنند.

وی در پایان تأكید كرد مجموعه فرمانداری و سایر مدیران ارشد شهرستان نیز وظیفه مدیریت و تدبیرصحیح امور را برعهده دارند و همه باید هرچه را در بحث مدیریت بحران در اختیار دارند ، در عمل پیاده كنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.