اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 شهريور 1391 / کد مطلب: 3594 / نظرات: 0

مدیرعامل منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران :


مدیرعامل منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران /محافظت صحیح از شبكه انتقال گاز كشور اهمیت حیاتی دارد



سبزوار - مدیرعامل منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران گفت : با توجه به اهمیت انرژی گاز در مصارف صنعتی و خانگی كشور ، محافظت از شبكه های انتقال گاز از اهمیت حیاتی برخوردار است.

 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس رسول داودی نژاد امروز در جلسه هماهنگی و تعامل به منظور حفظ آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه در محل فرمانداری سبزوار، گفت : اگر در هر قسمت از شبكه انتقال گاز كشور مشكلاتی پیش بیاید ، عواقب مالی ، جانی و اقتصادی و صنعتی و حتی پیامدهای اجتماعی و سیاسی فراوانی به بار خواهد آورد.

وی به طور مثال گفت : قطع چندساعته گاز یك استان می تواند ضمن آسیب رساندن به صنایع و كارگاه های اقتصادی آن استان و به زحمت انداختن مردم ، مورد سوء استفاده و تبلیغات منفی دشمنان نظام قرار گیرد كه از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار نظام اسلامی استفاده می كنند.

این مسوول در ادامه از همه ارگان ها و اداراتی نظیر ادارات آب ، برق ، شركت نفت ، آتش نشانی و ... كه به نحوی می توانند با شركت انتقال گاز در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه و قبل و بعد از آن همكاری داشته باشند ، درخواست یاری كرد.

وی تأكید كرد: چهار عملیات پیشگیری ، آمادگی ، مقابله ، و بازسازی در قبل ، بعد و حین زمان وقوع حوادث غیرمترقبه گازی ، ضروری است.

وی در ادامه از اینكه اهمیت مسائل مربوط به انرژی و به ویژه خطوط انتقال گاز مورد توجه مناسب مسوولین مربوطه قرار گرفته است ابراز خرسندی كرد و به ارایه توضیحاتی در معرفی بیشتر منطقه 4 عملیات گازی كشور پرداخت.

این مسوول گفت : وسعت جغرافیایی منطقه 4 عملیات گازی كشور شامل سه استان خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی به همراه بخش هایی از استان سمنان و یزد می باشد.

وی افزود: ورود گاز كه از كشور تركمنستان و از مرز خراسان رضوی به داخل كشور صورت می گیرد ، یكی از دلایل اهمیت منطقه 4 است.

وی همچنین به بیان تعدادی از افتخارات كسب شده در منطقه 4عملیات انتقال گاز پرداخت و از جمله به اخذ گواهی تعالی منابع انسانی ، اخذ گواهی واحد خدماتی سبز ، منطقه برتر ایمنی ، منطقه برتر در تكریم ارباب رجوع و ... در سال های مختلف اشاره كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.