اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 شهريور 1391 / کد مطلب: 3592 / نظرات: 1

تعصبی بر تعامل دائمی شهرداری و شورا با یکدیگر تأکید کرد /


بهبود مبلمان شهری در اولویت کارها قرار دارد


بهبود مبلمان شهری در اولویت کارها قرار دارد برومند/نایب رئیس  شورای اسلامی شهر سبزوار گفت : بهبود مبلمان شهری  یکی از مهمترین اولویت های امسال شورا و شهرداری است.
مهندس  جلال تعصبی چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مغرب و عشاء مسجد جامع سبزوار گفت : یکی از اصلی ترین مظاهر مبلمان شهری ، ورودی های هر شهر است که ورودی های سبزوار تا پیش از این در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار داشتند.اما هم اکنون به سرعت برای زیباسازی ورودی ها اقداماتی در حال انجام است.
این عضو شورای شهر سبزوار یکی از اقدامات مهم در این زمینه را تخریب حدود 60 مغازه در ورودی شهر از طرف تهران اعلام کرد و گفت البته حق تمامی صاحبان مغازه های تخریب شده پرداخت شده است و رضایت آنها برای اینکار به دست آمده است.
تعصبی در ادامه بر تعامل دائمی شهرداری و شورای شهر با یکدیگر تأکید کرد و گفت هر طرح و پروژه ای که توسط شهرداری در سطح شهر انجام می شود ، در بهمن ماه سال قبل از آن توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده و مسئولیت اجرای برعهده شهرداری قرار می گیرد.
وی همچنین ضمن اشاره به شعار شهرداری و شورای شهر مبنی بر ساختن سبزواری در حد نام سبزوار از زحمات و همکاری های همه مردم و مسئولین با تصمیمات و اقدامات شهرداری و شورای شهر تقدیر کرد و به ویژه از همکاری های امام جمعه معزز ، فرماندار محترم شهرستان ، نیروهای انتظامی و نظامی و ... تقدیر ویژه به عمل آورد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.