اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 شهريور 1391 / کد مطلب: 3591 / نظرات: 2

سبحانی فر /


پیگیری جذب اعتبار آرامگاه بیهقی ضروری است


پیگیری جذب اعتبار آرامگاه بیهقی ضروری است حسین پور/در سفر سال گذشته معاون رئیس جمهور به ششتمد و بازدید از بافت فرسوده آرامگاه بیهقی ایشان قول مساعدت و تخصیص اعتبار مناسب جهت بهسازی فضای پیرامونی آرامگاه بیهقی دادند.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت:این اعتبار سال گذشته تخصیص یافته بود ولی تاکنون در ششتمد هزینه نشده است.
علی سبحانی فر در گفتگو تلفنی با خبرنگار ما گفت: این موضوع را از طرق دفتر ریاست جمهوری پیگیری کرده ام وقطعاً بایستی این اعتبار در ششتمد و جهت بهسازی آرامگاه ابوالحسن علی بن زید بیهقی هزینه گردد.
وی ادامه داد: البته پیگیریهای متعددی برای امورات مختلف ششتمد انجام داده ایم ولی مهمترین دغدغه حال حاضر ششتمدی ها ابلاغ ارتقاء ششتمد به شهرستان می باشد که در جلسه آتی که هفته آینده با مسئولین ذیربط خواهم داشت موضوع پرونده ارتقاء ششتمد به شهرستان که در کمیسیون امنیت دفاعی دولت مطرح است را پیگیری خواهم نمود.
نماینده مردم ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته برای تکمیل آسفالت جاده علی آباد سید رحیم به محور ششتمدـ سبزوار نیز اعتباری تخصیص یافت تا مشکل باقی مانده این جاده نیز برطرف گردد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.