اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1390 / کد مطلب: 359 / نظرات: 0

در ديدار با مسئولان مطرح شد/


امام جمعه سبزوار:حفظ نظام از اوجب واجبات است


امام جمعه سبزوار:حفظ نظام از اوجب واجبات است امام جمعه سبزوار ياد و خاطره  شهيدان رجايي و با هنر را گرامي داشت و  گفت : حفظ نظام ازاوجب واجبات است 

                                                                                              حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین ابراهیمی" در دومین روز از هفته  دولت در جمع فرماندار و مسئولان اجرايي سبزوار در رابطه با عظمت و جانفشاني هاي  شهدای گرانقدر قبل و  بعد از انقلاب مطالبي بيان كرد .                                                                                            وي  اظهار داشت : ما در این راستا افرادی همچون بهشتی ،رجایی ،باهنر و امثال اینها را از دست دادیم که نتوانستیم جای آنها را پر کنیم.
امام جمعه سبزوار  با بیان اینکه نظام متعلق به  همه ی ماست ،خطاب به مسوولان گفت : شما به اندازه ی مسوولیت خود درمقابل مردم وظیفه دارید.
  وی در ادامه با اظهار اینکه در كشور ما کار زیاد شده و مقایسه دوران انقلاب با رژیم طاغوتی اصلا معنا ندارددر عين حال تاكيد كرد : باید تفاهم بین مسوولان بیش از پيش  باشد.
  وی در بخشي از  سخنان خود  در رابطه با شکایت برخی از شهروندان در مورد جاده روداب ، به تذکرات خود در جلسه شورای اداری و تذکرات خصوصی در این راستا اشاره کرد و خواستار برطرف کردن مشكلات اين جاده شد.
    فرماندار سبزوارهم در ابتداي اين نشست  ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر با ارائه گزارشي وضعيت امنيتي ،اجتماعي ،سياسي ،عمراني، اقتصادي  و... شهرستان را تشريح كرد.                                                                                                  

مهندس "قاسم شعباني " اتحاد و انسجام مسئولان اين شهرستان  را در طول دولت نهم و دهم رضایت بخش اعلام كرد.                                                                                                           

نماينده عالي دولت در سبزوار افزود:: بخشی از این وضعیت را مرهون تعامل بین دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش عمده ی آن مربوط به دولت و مجلس شورای اسلامی است.
  وی ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای عمران ، سازندگی کشور و رفع نیازهای ضروری مردم بکار گرفتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.