اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 شهريور 1391 / کد مطلب: 3573 / نظرات: 2


دانش آموزان ششتمدی و کسب 40 رتبه استانی


حسین پور/دانش آموزان قرآنی اداره آموزش و پرورش ششتمد علیرغم کسب 40رتبه استانی از صعود به گروه یک استان خراسان رضوی بازماندند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت:دانش آموزان ششتمدی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان بسیار خوش درخشیدند و با کسب 40رتبه استانی یک رکورد خوب برای ششتمد به جای گذاشتند.
محمدحسن طیبی افزود: دانش آموزان منطقه ششتمد در رشته احکام و انشای نماز با کسب 20عنوان برتر و 63 امتیاز بعد از شهرستان تربت حیدریه در جایگاه دوم قرار گرفتند و در مسابقات قرآن و نهج البلاغه نیز توانستند با تکرار 20عنوان برتر و 69 امتیاز بعد از شهرستانهای تربت حیدریه و کاشمر در جایگاه سوم قرار گیرند.
وی ادامه داد: در مجموع نیز ششتمد عنوان سوم مسابقات را کسب نمود و از صعود به گروه یک استان و رقابت با شهرستانهایی همچون سبزوار، نیشابور و نواحی مشهد بازماند و تربت حیدریه و کاشمر راهی گروه یک استان شده اند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ششتمد گفت: هر چند رقابت در گروه دو که با حضور 16 اداره و منطقه آموزش و پرورش برگزار شده بود برای دانش آموزان ششتمدی سخت به نظر می رسد اما با یک برنامه ریزی دقیق تر امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند و همت دانش آموزان سال آتی به گروه یک استان صعود کنیم هر چند که رتبه سوم و دریافت لوح جهت کسب رتبه برتر در گروه دوم نیز از اهمیت خوبی برخوردار است.
شایان ذکر است دانش آموزان ششتمدی با کسب رتبه سوم بالاتر از شهرستانهای همچون گناباد ، قوچان ، فریمان و... قرار گرفته است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.