اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1390 / کد مطلب: 357 / نظرات: 1

فرماندار ويژه سبزوار:


فضاي عمومي سبزوار از نظر امنيت فضاي قابل قبولي است


فضاي عمومي سبزوار از نظر امنيت فضاي قابل قبولي است

معاون استاندار و فرماندار ويژه  سبزوار گفت: فضاي عمومي اين شهرستان از نظر امنيت فضاي قابل قبولي است .                                                                                                          مهندس " قاسم شعبانی عطار " در نشست  دیدار مسئولان ادارات  با امام جمعه که روز پبج شنبه در محل بیت امام جمعه سبزوار برگزار شده بود فضای عمومی سبزوار از لحاظ امنیت را رضايت بخش توصيف كرد.                                                                                                   رئيس شوراي تامين سبزوار افزود:  با حضور با شکوه مردم در مراسم شب های قدر به این نتیجه می رسیم که  فضای عمومی سبزوار از امنیت خوبی برخوردار است چرا که مردم در آن شب ها تا اذان صبح در مساجد حضور داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ويژه  سبزوار اظهار داشت : اين شهرستان  از امنیت خوبی برخوردار است.

"شعبانی" در عين حال   خواستار بکارگیری همه توان نیروهای نظامی، انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی برای تامین امنیت بیشتر در سبزوار شد.

وی در ادامه به گزارشی از وضعیت عمومی سبزوار پرداخت و اظهار داشت: مهمترین رویکرد اصلی مدیریتی سبزوار اتحاد و همدلی همه دستگاه اجرایی بوده است .                                                                                                                                    وي گفت : در این راستا سبزوار توانسته در طول 32 سال، پس از پیروزی انقلاب در سایه اتحاد و همدلی مدیران شاهد توفیقات بسیار خوبی در همه زمینه ها باشد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.