اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 13 شهريور 1391 / کد مطلب: 3568 / نظرات: 0


هدیه رهبری به دانش آموزان روستاهای روداب


احداث مدارس ابتدایی برکت در شهرستان های زاوه و سبزوار از توابع استان خراسان رضوی به پایان رسیده و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری افتتاح می شوند.
به گزارش سبزوار پیام به نقل از مهر، مدارس ابتدایی برکت که در شهرستانهای زاوه و سبزوار با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون ریال احداث شده اند دارای استانداردهای ملی از جمله فضای آموزشی، فضای پرورشی، محوطه سای، دیوارکشی و .. هستند. این مدارس در روستاهای ساق با 2000 متر مربع و روستای روداب با 2000 متر مربع مساحت طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ چهاردهم و پانزهم شهریورماه با حضور مسئولان استان خراسان رضوی، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افتتاح می شوند.
عملیات ساخت این مدارس که یکصد و شصتمین و یکصد و شصت و یکمین مدرسه برکت هستند در حدود یکسال به طول انجامیده که پس از افتتاح تحویل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی می گردند. مدارس برکت طبق فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مهرماه 1387 در مناطق محروم کشور با اختصاص بیش از 640 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.