اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 شهريور 1391 / کد مطلب: 3567 / نظرات: 0

محسنی ‌ثانی؛


سوءمدیریت دولتی نگرانی مردم را بیشتر کرده است


سوءمدیریت دولتی نگرانی مردم را بیشتر کرده است نماینده سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه آنگونه که مردم احساس کرده اند، گرانی به عنوان یک تهدید در جامعه خودش را نشان می دهد گفت: ما نمایندگان مردم هم به همین مطلب رسیده ایم و انصاف مطلب هم این است که گرانی ها یکی از دغدغه های اصلی مردم ما شده است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا محسنی ثانی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گرانی ها غیر قابل تحمل شده است به مجلس نیوز ، گفت:احساس ما بر این است که دولتمردان یک سازو کار مشخصی را برای کنترل گرانیها ندیده اند.
وی با انتقاد از اینکه چون ساز و کار مشخصی برای کنترل گرانی دیده نشده، سازمان تعریف شده ای هم برای تولید و عرضه نداریم گفت: به دلیل همین بی برنامه گی، اعتراض به گرانی ها دایم پیش می آید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه یک مقدار از گرانیها به بحث تحریم ها باز می گردد گفت: باید بپذیریم که کشورهای استعمارگر و دشمنان ما را تحریم کرده اند تا باعث نارضایتی مردم شوند.
وی با تاکید بر اینکه نکته مهمتر نبود تدبیر لازم، نداشتن سیاست پایدار، نداشتن سیاستهای تولید و عرضه و مصرف است گفت: این بی تدبیری ها دست به دست هم داده و اکنون در معرض فشار شدید گرانی هستیم.
محسنی ثانی با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه دولت نتوانسته این گرانی را کنترل کند گفت: حتی در ماه مبارک رمضان نیز شاهد رشد گرانیها بودیم و دولت نتوانست گرانی را کنترل کند.
وی تاکید کرد: با توجه به سیاستهای نادرستی که اکنون از سوی تیم دولت اجرا میشود و هیچ کنترلی بر گرانیها وجود ندارد، سوءمدیریت دولتی نگرانی مردم را بیشتر کرده است.
نماینده سبزوار تاکید کرد: امیدواریم دولت به تذکرات نمایندگان مجلس گوش بدهد اما سابقه دولت نشان میدهد که گوش شنوایی ندارد./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.