اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 شهريور 1391 / کد مطلب: 3565 / نظرات: 1

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه :


محجبه بودن بانوان مانع ورزش و تفریحات سالم نیست


محجبه بودن بانوان مانع ورزش و تفریحات سالم نیست  جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : حزب اللهی و محجبه بودن مانع ورزش و تفریحات سالم نیست .
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی روز دوشنبه در مراسم افتتاح هفدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر كه در سبزوار برگزار شده بر اهمیت انجام ورزش و حفظ روحیه نشاط و سرزندگی ورزشكاری درمیان بانوان كشور تاكید كرد.
 
وی افزود: باید فرهنگ و روحیه ورزش بدون اتكای زیاد به امكانات مادی در میان بانوان جامعه فراگیر شود.
 
وی با اشاره به نقش مهم زنان در شكل گیری ابعاد مختلف جامعه گفت : در میهن اسلامی ما در همه دوره های سرنوشت ساز تاریخی نقش و حضور با اهمیت زنان قابل مشاهده است.
 
وی ادامه داد: به طوری كه در دوران دفاع مقدس نیز مردانی كه همسرانی موافق و همراه داشتند ، توانستند حضور موفقیت آمیزی در جبهه های نبرد علیه دشمن پیدا كنند.
 
سردار عراقی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران امروز ادامه همان حكومتی است كه پیامبرگرامی اسلام (ص) و امیرالمومنین علی (ع) آن را پایه ریزی كردند و چنین حكومتی باید دائماً در مسیر علم و سربلندی حركت كند.
 
وی افزود : اگر خواهان حركت در مسیر علم و سربلندی هستیم باید نیروی انسانی با نشاط و پویا داشته باشیم و این جز با ترویج فرهنگ ورزش در میان مردان ، زنان و جوانان جامعه به دست نمی آید.
 
هفدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی كوثر ویژه كاركنان خواهر و خانواده های نیروی زمینی سپاه از دوشنبه 12شهریورماه به مدت چهار روز در سبزوار در حال برگزاری است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.