اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 12 شهريور 1391 / کد مطلب: 3560 / نظرات: 2


میوه فروشان سیار سطح شهر سبزوار ساماندهی می شوند



سبزوار- رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: میوه فروشان سیار سطح این شهر ، زیر ذره بین و نظارت شدید بازرسان این اداره قرار گرفته و ساماندهی می شوند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی افزود: در این راستا به منظور جلوگیری از سد معبر و بخشیدن چهره ای زیبا به منظر شهری، میوه فروشان حاشیه میدان دكتر شریعتی پس از جمع آوری به روبروی شركت نفت انتقال یافته و برای آنها غرفه های جدید تره بار ایجاد شد.

وی با اشاره به اینكه در 10 روز گذشته كمربندی سبزوار نیز از میوه فرشان سیار پاك سازی شده ، افزود: با توجه به ازدحام مسافران در كمربندی، میوه فروشان این محل به میادین تعیین شده انتقال یافته اند.

صانعی ظهار داشت : سر و سامان دادن بازار میوه فروشان جنب امامزاده شعیب یكی از دغدغه های اساسی این اداره و شهروندان سبزوار بود كه این كسبه در محل مذكور ساماندهی شدند و غرفه های جدیدی به آنها داده شد.

رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: در راستای ساماندهی وانت بارهای موجود سطح شهر سبزوار سه مكان، بالاتر از میدان كوشك ، بالاتر از بیمارستان واسعی و چهل متری دوم به عنوان مكان های جدید میادین میوه و تره بار پیشنهاد و ایجاد شده است.

وی در ادامه پلمپ پنج مورد مغازه با رای كمیسیون بند 20 به علت سد معبر، جمع آوری پنج مورد خودرو اسقاطی از سطح شهر، جمع آوری چهار مورد متكدی از سطح شهر و چهارراه ها، جمع آوری و برخورد با وانت بارهای سیار و جمع آوری لوازم آنها و جمع آوری تابلو و پرتابل های تبلیغاتی بدون مجوز از چند نقطه اصلی شهر را از دیگر اقدامات اداره میادین سبزوار در 10 روز گذشته برشمرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


زهرا استیری | ايميل
با تشکر