اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 شهريور 1391 / کد مطلب: 3559 / نظرات: 1

فرمانده سپاه سبزوار:


کشورهاي غربي سعي در ارائه تصوير غيرواقعي از ايران دارند




فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار گفت: کشورهاي غربي و در راس آنها امريکا سعي دارند با بيان خصمانه، تصويري غيرواقعي از جامعه ايران به جهان نمايش دهند.

به گزارش خبرگزاري ايسنا سرهنگ پاسدار جعفر نمدچيان امروز 12 شهريور در مراسم معارفه فرمانده جديد مقاومت بسيج امام رضا(ع) با بيان اين مطلب به تلاش دشمن در ناامن کردن کشور با به تصوير کشيدن گراني، تهديدات نظامي و دامن زدن به مشکلات داخلي و دعواهاي سياسي پرداخت.

وي با بيان اينکه رسانه هاي غربي و امريکايي سعي در بزرگ‎نمايي تحريم ها و گراني هاي اخير کشورمان دارند، شعارهاي دشمن را حربه اي ناکارآمد دانست.

وي با اشاره به مشکلات اقتصادي فراروي کشورهاي اروپايي و آمريکا و برهم خوردن معادلات منطقه اي با قيام هاي کشورهاي مسلمان و کشورهاي اروپايي، تصريح کرد: اين موارد جرات حمله نظامي به ايران را از اين کشورها گرفته است.

سرهنگ پاسدار نمدچيان در ادامه به سال "توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني" پرداخت و يکي از عوامل از بين بردن بيکاري را خريد کالاهاي ايراني عنوان کرد.

وي ادامه داد: اين امر همچنين سبب رونق بخش‌هاي مختلف اقتصادي در کشور شده و به ايجاد شغل پايدار کمک مي کند.

گفتني است در پايان سروان پاسدار سيد ابوطالب حسيني به عنوان فرمانده جديد حوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) سبزوار معرفي و از زحمات سروان پاسدار احمد ناصري قدرداني شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.