اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 12 شهريور 1391 / کد مطلب: 3558 / نظرات: 1


11 مصدوم در پنجمين حادثه دو ماه اخير محور بردسکن - سبزوار



مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن از وقوع تصادفي ديگر در محور بردسکن به سبزوار خبرداد.

 دکترمحمد حسين زاده در گفت و گو با ايسنا افزود: طي تماس تلفني روز گذشته 12 شهريور با اورژانس 115 شهرستان بردسکن مبني بر تصادف دو دستگاه خودرو سواري پرايد در کيلومتر 20 محور بردسکن سبزوار، پرسنل اورژانس 115 شهرستان بردسکن به محل حادثه اعزام شدند.

 وي گفت: به علت تعداد بالاي مصدومان در حادثه مذکور، آمبولانس کمکي از پايگاه 115 جاده اي بيجورد و هلال احمر به محل اعزام شد و به علت گرفتار شدن راننده در داخل يکي از خودروها با ست نجات هلال احمر و آتش نشاني هماهنگي به عمل آمد تا به محل حادثه اعزام شدند.

مدير شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزود: پس از رسيدن اولين آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه ترياژ مصدومان صورت پذيرفت و در محل حادثه براي 11 مصدوم اقدامات اوليه درماني انجام شد.

حسين زاده گفت : 5 مصدوم با آمبولانس 115 شهري بردسکن، 5 مصدوم با آمبولانس 115 بيجورد و يک مصدوم با هلال احمر به بيمارستان وليعصر(عج) شهرستان بردسکن منتقل شدند.

وي تصريح كرد: در بين مصدومان انتقالي و بستري در بيمارستان 3 نفر مرد، 6 نفر زن و دو پسر بچه به چشم مي خورد که خوشبختانه هيچ فوتي در اين حادثه ترافيکي گزارش نشده است.

 لازم به ذکر است اين اولين حادثه با تعداد مصدوم بالا در شهريورماه و پنجمين حادثه در 2 ماه اخير (مرداد و شهريور) در محور بردسکن به سبزوار با تعداد مصدوم بالا مي باشد که به وقوع پيوسته است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.