اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 شهريور 1391 / کد مطلب: 3554 / نظرات: 0


آیت ا...عالمی :محاصره اقتصادی ملت ایران از سوی دشمنان راه به جایی نخواهد برد


نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در محاصره اقتصادی ملت ایران نیز به مانند عرصه های دیگر شكست خورده و راه به جایی نخواهد برد.
به گزارش سبزوار پیام  به نقل از ایرنا، آیت الله حسن عالمی در جمع مسوولان اجرایی شهرستان خوشاب افزود: استكبار و دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی و فیزیكی نتوانستند ملت ایران را به تسلیم وا دارند و لذا محاصره اقتصادی را تشدید كرده اند اما موفق نخواهند شد.
وی اظهارداشت : ما باید به دشمنان بفهمانیم كه ملت ایران با حصر اقتصادی متزلزل نمی شود و مصمم تر از گذشته روی پای خود می ایستد.
آیت الله عالمی افزود:با محاصره اقتصادی از سوی دشمن ،رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را اعلام كردند و فرمودند :هر مقدار اعتبار كه دولت در اختیار ادارات قرار می دهد باید در آن بهترین صرفه جویی به عمل آید.
وی در ادامه به نقش كاركنان دولت در پیشبرد امور اشاره كرد و گفت :مدیران در ادارات هر كدام نماینده دولت هستند و باید عملكردشان بر مبنای ارزش های انسانی ، دینی و اخلاقی باشد.
وی افزود : هیچ مدیری نباید از موضع بالا با مردم برخورد كند زیرا این پست ها ،پست های خدمت و خدمتگزاری و بندگی خداست اگر انسان اینگونه عمل كند مدیریتش پایدار و با بركت است.
آیت الله عالمی اظهار داشت : اعتقاد من این است كه در حوزه كاری خودم از نظرات علما ،مسوولین ،خانواده شهدا و مردم بهره بگیرم تا بتوانم وظیفه ام را به درستی انجام دهم.
وی با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب گفت : مدت زیادی از شكل گیری سیاسی شهرستان نمی گذرد، وقتی شهرستانی نو پاست یعنی كار های زیادی به كمك مردم باید انجام بشود.
وی با اظهار اینكه مدیران بایستی تمام تلاش خود را بكار گیرند تا شهرستان آباد شود، افزود : تلاش تنها به این نیست كه اعتباری دریافت كنند و در همان منطفه هزینه كنند ،بخشی از كار داشتن اراده عمران و آبادانی است.
نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت : شهرستان خوشاب از توانمندی های بالایی در بخش كشاورزی برخوردار است و لذا مسوولان جهاد كشاورزی هر آنچه در توان دارند در عرضه خدمت به مردم دریغ نكنند.
فرماندار خوشاب نیز در این جمع ، خواستار تاسیس مدرسه علمیه شد و گفت : این شهرستان از مناطق عالم پرور است و به مدرسه علمیه نیاز دارد.
مهندس حسین ابراهیمی كردیانی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خوشاب، گفت:از زمان استقرار فرمانداری تا كنون 15 اداره مستقل و مستقر شده اند و به طور متوسط هر ماه دو اداره را مستقر می كنیم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.