اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 10 شهريور 1391 / کد مطلب: 3537 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


مدیران ادارات با اردوهای طرح هجرت 3 همكاری كنند


مدیران ادارات با اردوهای طرح هجرت 3 همكاری كنند  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت :مسوولان با دست اندركاران طرح اردوهای هجرت 3 كه در این شهرستان فعالیت می كنند همكاری داشته باشند. 
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا،قاسم شعبانی عطار  در نشستی كه به همین منظور در این شهرستان برگزار شده بود، افزود: تلاش افراد در قالب اردوهای طرح هجرت برای سازندگی در تقابل با دستگاه های اجرایی نبوده بلكه در جهت كمك بیشتر به این دستگاه‎هاست.

وی افزود: واقعا كاری كه اردوهای هجرت انجام می دهند در موازی با كار ما بوده و این افراد به ما كمك می كنند.

شعبانی از دستگاه‎های اجرایی این شهرستان خواست تا طرح هایی را كه قابل واگذاری به بسیج سازندگی بوده، هرچه سریعتر واگذار كنند.

فرماندار سبزوار با بیان اینكه این افراد در راستای مسایل فرهنگی نیز تلاش می كنند افزود:ما باید این اردوها را حمایت و موجب دلگرمی آنها را فراهم كنیم .

وی به خاطر اهمیت این طرح گفت: در اولین فرصت به اتفاق بخشداران و مسوولان از محل فعالیت اردوهای طرح هجرت 3 در این شهرستان بازدیدی خواهم داشت .

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار هم با ارایه گزارشی گفت :افرادی كه در اردوهای هجرت كار می كنند اغلب از بسیجیان دانش آموز،دانشجو و محلات می باشند كه حقیقتا افراد دلسوز و بدون توقع هستند.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: این افراد بدون هیچ چشمداشت مادی در مناطق دور افتاده و محروم تلاش می كنند .

وی افزود:آنها چشم به مسائل مادی ندارند ،آمده اند تا مشكلات مردم را در در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان حل كنند.

این مسوول با بیان اینكه اردوهای طرح هجرت علاوه بر ساخت خانه عالم ،مدارس ،نمازخانه ،حسینیه و طرح عمرانی گفت : این افراد مخلص در مناطق محروم كارهای فرهنگی و اجتماعی و...هم انجام می دهند.

این مسوول بیان كرد: در حال حاضر كارهای زیادی توسط اردوهای طرح هجرت 3 در این شهرستان انجام شده و اخیرا هم 180 نفر دانشجو از مشهد برای اجرای این طرح به سبزوار آمده اند.

وی از مسوولان شهرستان خواست تا با اردوهای طرح هجرت 3 در این شهرستان همكاری كنند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.