اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1391 / کد مطلب: 3536 / نظرات: 1

سبحانی فر/


برگزاری اجلاس غیر متعهدها موقعیت ویژه ای را به ایران داده است


برگزاری اجلاس غیر متعهدها موقعیت ویژه ای را به ایران داده است
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران موقعیت ویژه ای را به جمهوری اسلامی داده است.
 رمضانعلی سبحانی فر  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:به رغم تهدیدها و فشارهای مختلف از سوی كشورهای غربی و آمریكایی این اجلاس در سطح گسترده و بسیار بالایی با حضور سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد آغاز شد.
 وی گفت:طبیعی است كه برگزاری چنین اجلاسی در چنین سطحی موقعیت وِیژه ای را برای جمهوری اسلامی رقم می زند.
 وی اظهارداشت:حضور رییس سازمان ملل و سران 120 كشور دنیا در ایران در شرایطی كه شاهد انواع فشارها و تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلام هستیم ، رخدادی عظیم و ویژه محسوب می گردد.
 سبحانی فر با اشاره به اعمال تحریم های سنگین و متعدد از سوی كشورهای غربی بر جمهوری اسلامی گفت: برگزاری این اجلاس در ایران موجب ایجاد روابط و همكاری های بیشتری با كشورهای عضو جنبش غیر متعهدها می شود و طبیعتا تحریم ها را با شكست مواجه می كند.
 عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این اجلاس در موقعیت اقتصادی و سیاسی ایران قطعا تاثیرگذار خواهد بود و در ایجاد روابط مثبت كشورهای شركت كننده با ایران موثر است.
 این نماینده مجلس گفت:در نظر جامعه بین المللی و افكار عمومی جهانی نیز قطعا تحریم ها به شكست منجر می شود و همانطور كه خبرگزاری های جهانی اذعان كرده اند با توجه به برگزاری اجلاس در این سطح و در زمان تحریم ها علیه ایران، برگزاری این اجلاس كودتای دیپلماتیك ایران علیه برنامه ها و تحریم های غرب است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.