اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 شهريور 1391 / کد مطلب: 3535 / نظرات: 0

امام جمعه در جمع مسئولان سبزوار:


احترام به شهدا و ايثارگران، اجراشدن امربه معروف و نهي از منکر در جامعه است


احترام به شهدا و ايثارگران اجراشدن امربه معروف و نهي از منکر در جامعه است
امام جمعه سبزوار گفت: احترام به شهدا و ايثارگران، اجراشدن امربه معروف و نهي از منکر در جامعه است.

 حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي  در ديدار مسوولان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر افزود: ما براي نظام هزينه هاي زيادي همچون شهادت اين شهيدان داده ايم.

نماينده ولي فقيه در سبزوار ادامه داد: گلباران مزار شهدا بايد مقدمه براي اجراي اين اصل امر به معروف و نهي از منکر باشد.

وي با اشاره به شهادت رجايي و باهنر در سال ۶۰ ، سال ۶۰ را سالي پرحادثه براي نظام دانست و تصريح کرد: در اين سال افراد زيادي همچون شهيدان فلاحي ، فکوري ، نامجو ، کلاهدوز و ... را دشمن از ما گرفت.

وي اذعان کرد : اگر اين نظام پس از ترور شخصيتهاي مهمش در سال ۶۰ پابرجا ماند فقط به خاطر نيت پاک امام راحل (ره) ، خانواده شهدا و کساني که شکنجه شدند، بود.

وي همچنين به افرادي که قبل از پيروزي انقلاب تبعيد شدند، پرداخت و ضمن تاکيد بر فراموش نکردن اين افراد بيان کرد: هر کدام از اين افراد تبعيدي کاروان تبليغي بودند که هر کجا رفته تحولي ايجاد کرده و مرگ نظام شاهنشاهي را سريعتر کردند.

وي با بيان اينکه اين نظام مفت به دستمان نيامده که عده اي منافق بخواهند آن را زير سوال ببرند، بر امربه معروف و نهي از منکر در اين خصوص تاکيد کرد.

امام جمعه سبزوار با تاکيد بر اينکه امربه معروف و نهي از منکر وظيفه همه مردم نيست، اظهار داشت : فرد آمربه معروف و ناهي از منکر بايد آگاهي داشته و به مراتب اين اصل واقف باشد.

وي از اينکه ديش هاي ماهواره حتي در روستاها نفوذ کرده و کسي به آن نمي پردازد گلايه کرد و ابراز داشت : مسوولان به اين موارد توجه کنند.

وي از اينکه روزنامه نگاران و خبرنگاران اشتباه مي نويسند که امربه معروف و نهي از منکر وظيفه همه است، انتقاد و خاطرنشان کرد : يکي از بزرگترين امانت ها اين است که خبر درست منعکس شود. ایسنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.