اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 شهريور 1391 / کد مطلب: 3530 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار/


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید كرد و گفت : هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بازگو كردن دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است .
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،قاسم شعبانی عطار در نشستی به منظور تشكیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سبزوار، اظهار داشت : تمامی مسوولان بویژه دستگاه های فرهنگی نظیر دانشگاه ها ،آموزش و پرورش سازمان تبلیغات اسلامی ، ارباب جراید و دیگر دست اندركاران فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش كنند.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سبزوار گفت :جوانان نسل جدید ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

شعبانی عطار به برخی از توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اشاره كرد و افزود:همه ما مسوولین وظیفه داریم برای به زانو در آوردن دشمنان از آرمان های انقلاب اسلامی، راه شهدای عزیز و نظام پیروی و دفاع كنیم .

فرماندار ویژه سبزوار بر كمی و كیفی كردن برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان تاكید كرد و گفت :دفاع مقدس متعلق به یك ارگان خاصی نیست بلكه متعلق به كل ملت بوده و همه ما وظیفه داریم بنحو احسن برنامه های این هفته را برگزار كنیم.

نماینده عالی دولت در سبزوار از كلیه بخشداران این شهرستان خواست تا برای هر چه با شكوه و بهتر برگزار شدن برنامه های دفاع مقدس این شهرستان، ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش ها را تشكیل دهند.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی خواست تا در هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح یكبار دیگر توان نظامی و اقتدار كشورمان را به نمایش بگذارند تا دشمنان انقلاب و نظام مایوس شوند.

وی افزود: ما جنگ طلب و اهل خصومت نیستیم ولی دشمنان ما باید بدانند كه كشور ما یك كشور مقتدر است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار هم گزارشی در مورد مسوولیت های كمیته های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان ارایه كرد.

سرهنگ پاسدار جعفر نمد چیان پیشنهاد داد برای كیفی و كمی كردن برنامه های این هفته چندین كمیته اصلی و فرعی تشكیل شود.

وی سركشی از خانواده معظم شاهد و ایثار ،سخنرانی ، یادواره های شهدا،رژه نیروهای مسلح ، صبحگاه مشترك نیروهای نظامی و انتظامی ، اجرای برنامه های فرهنگی ،هنری ،ورزشی ،مسابقات ،برگزاری همایش ها،افتتاح چندین پروژه عمرانی ، ویزیت رایگان ،تجلیل از رزمندگان ، نشست های هم اندیشی ،دیدار با امام جمعه و جماعات ،جشنواره های متعدد و غیره را بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در سبزوار اعلام كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.