اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1391 / کد مطلب: 3517 / نظرات: 0

در ششمین روز از هفته دولت :


معاون سیاسی امنیتی استاندار از ششتمد بازدید کرد


معاون سیاسی امنیتی استاندار از ششتمد بازدید کرد  معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در ششمین روز از هفته دولت از شهر ششتمد بازدید کرد و از نزدیک درخواست ها و مشکلات مردم و مسئولان این منطقه را بررسی کرد.   

به گزارش سبزوار پیام ،بخشدار ششتمد در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت جغرافیایی ،تاریخی ،فرهنگی،اقتصادی و... این منطقه گفت :یکی از دستاوردهای سفر اخیر ریاست جمهوری به سبزوار ارتقای بخش ششتمد به شهرستان بوده است .
مهدی ترمئی افزود:مردم مومن و متدین ششتمد قدردان این نعمت هستند و در مراسمی ویژه از عنایت ریاست جمهور ،هیئت دولت ،استاندار، نمایندگان و ...تقدیر کردند.
وی افزود:بعد از اعلام موافقت ارتقای ششتمد به شهرستان توسط ریاست جمهوری ،تمام زیر ساخت های لازم برای استقرار فرمانداری و ادارات مورد نیاز را در ششتمد مهیا کرده ایم .
ترمئی همچنین گردشگری ،کشاورزی و باغداری ،دامداری ،تولید زعفران و... را بخشی از پتانسیل های ششتمد اعلام کرد و گفت :90 درصد تولید زعفران سبزوار در ششتمد است .
وی افزود: برای استقرار امام جمعه ششتمد هم اقدامات خوبی انجام شده و به زودی از سوی مسئولان ذیربط امام جمعه ششتمد معرفی خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.