اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 شهريور 1391 / کد مطلب: 3495 / نظرات: 0

رییس اداره ارشاد اسلامی سبزوار:


هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است


هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت : هفته دولت هفته پاسداشت دولت مكتبی دو شهید والا مقام شهیدان رجایی و باهنر بوده و این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است .
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،مجید عسكری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و تفاوت آن با دیگر دولت ها را پشتوانه عظیم مردمی عنوان كرد.
 
وی افزود: كارگزاران دولت اسلامی از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به آنها وارد عرصه سیاست شده اند.
 
وی گفت : حضرت رسول اكرم (ص) پایه گذار اولین دولت اسلامی در مدینه و بنیانگذار دولت اسلامی در قرن حضرت امام خمینی (ره) بوده اند .
 
وی اظهار داشت : تصمیم گیری ها باید از پشتوانه مردمی برخوردار باشد و زمینه سازی برای پرورش نیروهای كارآمد و با تجربه با تلاش تك تك افراد جامعه و هدایت نظام مند دولت اسلامی میسر می شود .
 
مسوول كمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت هفته دولت سبزوار هفته دولت را یادآوری فداكاری های فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب ، دولتمردان شهید و ایثارگر انقلاب اسلامی و تلاش و فداكاری های ایشان دانست .
 
و ی هفته دولت را هفته قدردانی از نیروهای مخلص عنوان كرد و افزود:جامعه مطلوب جامعه ای است كه دولتمردانش با مردم همدل و همنوا باشند.
 
مسوول كمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت هفته دولت سبزوار در ادامه برنامه های فرهنگی هنری این هفته را هم تشریح كرد و گفت :كمیته فرهنگی و هنری ، برنامه های متنوعی را در این شهرستان برگزار می كند.
 
عسكری برگزاری همایش مدیران كانونهای مساجد متقارن با هفته مساجد ، برگزاری مراسم شب شعر با عنوان نجوای گل سرخ توسط فرمانداری ، برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط انجمن هنرهای تجسمی ، اجرای نمایش شب بیست و یكم ( سیاه راه ) توسط انجمن نمایش را از برنامه های این ایام بر شمرد.
 
وی برگزاری نمایشگاه توانمندی های كانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های سبزوار و جوین و جغتای ، تبلیغات محیطی از تلویزیون شهری ، پرتابل های شهرداری و ادارات ، اختتامیه برنامه های ورزشی كانونهای مساجد را از دیگر برنامه های این ستاد اعلام كرد.
 
این مسوول برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن و برگزاری مسابقات علوم قرآنی ( كلام وحی ) جهاد كشاورزی ، شركت هماهنگ ادارات و نهادها در نماز جمعه ، سركشی از خانواده های معظم شهدا ، برگزاری اولین جلسه راهبردی ستاد یادواره شهدای هویزه و دعوت از هنرمندان ، مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع توسط بنیاد شهید را هم از دیگر برنامه های این شهرستان دانست .
 
وی همچنین شبی با قرآن ، بازدید از خانواده های مددجوی كمیته امداد و بهزیستی ، برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان كانون فرهنگی تربیتی شهید كرابی و افتتاحیه برنامه دوره های آموزشی مادران سرپرست خانوده كمیته امداد را از اهم برنامه های این هفته اعلام كرد .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.